MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zag de laz0rgunpolice telaat dus reed 30km te hard.
Niet aangehouden :cool:

Wel een mooie brief in de bus straks

Hoeven ze bij een lasergun niet hoor

Eindelijk perfecte jeans gevonden.
Levis supreme curve :heart:

Voor maar 40 dollar gekocht. Gelijk nog een paar via internet bestellen!

Hoeven ze bij een lasergun niet hoor

De lasergun is een apparaat waarmee de snelheid van een individueel voertuig nauwkeurig gemeten kan worden. Er wordt een laserstraal uitgestuurd en de weerkaatsing wordt gemeten. Met dit apparaat kan gemeten worden op afstanden van meer dan 900 meter. Ook kan de politie met de lasergun op plaatsen staan waar radarapparatuur niet neergezet kan worden, zoals op plaatsen zonder goede opstelplek, of in bochten in de weg.
Er wordt bij een laserguncontrole geen foto van de overtreding gemaakt. De overtreder wordt direct aan de kant gezet en krijgt ter plaatse een bekeuring.
De lasergun-waarnemer staat met de lasergun bijna altijd achter een boom, een paal of een hekje. Dat wordt niet gedaan om onopvallend te staan, maar om twee andere redenen:
- ten eerste voor de veiligheid van de waarnemer
- ten tweede omdat een lasergun behoorlijk wat weegt en er bij trillingen meteen een foutmwelding komt. Het is dus gewoon noodzakelijk om de arm en hand stevig te kunnen ondersteunen.

http://www.politie.nl/Flevoland/Verkeershandhaving/Verkeershandhaving/materialen.asp

Net telefoontje gehad van helisports dat m'n spullen over een half uur geleverd worden, gelijk maar even in elkaar zetten dan straks zodat m'n nieuwe home gym in orde is:).

net terug van joggen met alleen me tanktop aan:D liep ik langs 2 chicks, zei eentje tegen haar vriendin ''Hijs lekker'' terwijl ze oogcontact met me hield en naar me glimlachte:D

ahhahah e heroe!! nee ik geloof je man, maar je had toch op zin minst ook een onderbroek kunnen aandoen???

ahhahah e heroe!! nee ik geloof je man, maar je had toch op zin minst ook een onderbroek kunnen aandoen???

haha nee ik bedoel gewoon tanktop... niks erover heen.. tuurlijk heb ik een broek aan.... en dit was net serieus gebeurd.

Woot... level 8 op het heuvel-programma op de treadmill (wel zweten als een verdronken otter)

Morgen dagje naar Maastricht .. gezellig ..

^ Nog erger dan normaal

Terug
Naar boven