Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

In mijn bikini aan het zwembad liggen..DAMN tis heerlijk weer hier!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgen dreamfields (L)
vorig jaar was ook een knaller:D

ik blijf maar iedere training PR's zetten en ik kom aan terwijl ik aan het cutten ben, snap er geen hol meer van:D vp gaat wel langzaam omlaag

Als je aankomt ben je niet aan het cutten

naww vp gaat srs omlaag, enige reden die ik kan bedenken is mijn refeed 1x per week...

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 17:30 ----------

wtf? dus als je aankomt en je vp% gaat omlaag ben je niet aan het cutten?:roflol:

Cutten=calorisch tekort=afvallen zo simpel is het. Wat jij beschrijft is een recomp

Cutten=calorisch tekort=afvallen zo simpel is het. Wat jij beschrijft is een recomp

snap jij het nou serieus niet..? ik ben op carbs aan het cutten, hoog eiwit dieet laag carbs + gezonde vetten. dat cutten om calorieen gaat is allang achterhaald.

serieuse gains maken in kracht en massa terwijl je vet verliest is niet mogelijk man of ben je soms met een kuurtje bezig?

nope, wil wss over een jaar of 2 pas een kuurtje doen

snap jij het nou serieus niet..? ik ben op carbs aan het cutten, hoog eiwit dieet laag carbs + gezonde vetten. dat cutten om calorieen gaat is allang achterhaald.

Is niet achterhaald. Alleen hebben eiwitten een hoger thermisch effect dan koolhydraten en zorgen eiwitten + vetten voor lagere insulinepieken, het heeft dus zeker een positieve invloed op hoeveel je kunt consumeren. Maar wet van behoud van energie geldt altijd.

Is niet achterhaald. Alleen hebben eiwitten een hoger thermisch effect dan koolhydraten en zorgen eiwitten + vetten voor lagere insulinepieken, het heeft dus zeker een positieve invloed op hoeveel je kunt consumeren. Maar wet van behoud van energie geldt altijd.

wat ik meer bedoel is dat het mogelijk IS, om vet te verliezen terwijl je spiermass aankomt.

nope, wil wss over een jaar of 2 pas een kuurtje doen

Als je al gains in kracht en massa hebt gemaakt tijdens een cut gaat dat sowieso niet voortzetten. Je kunt niet en vet verbranden en dan weer massa aanzetten. Heeft ook met hormonale balansen te maken van daar. Is basic stuff man.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 17:51 ----------

wat ik meer bedoel is dat het mogelijk IS, om vet te verliezen terwijl je spiermass aankomt.

sure als je kuurt misschien maar zou er zelfs dan niet te veel van verwachten

hi

Terug
Naar boven