gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Jawel, m'n vrouw en ik zien elkaar dankzij verschillende werktijden niet erg vaak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, m'n vrouw en ik zien elkaar dankzij verschillende werktijden niet erg vaak.
Ik ben alvast jaloers, enige plek waar je hier kan zwemmen is overbevolkt door schreeuwende adhd kinderen die stinken naar goedkope chips en ranja.In mijn bikini aan het zwembad liggen..DAMN tis heerlijk weer hier!
****antie, dat wordt weer lekker veel uitleven op de pretscheur van m'n vrouw.

ik blijf maar iedere training PR's zetten en ik kom aan terwijl ik aan het cutten ben, snap er geen hol meer vanvp gaat wel langzaam omlaag

ik blijf maar iedere training PR's zetten en ik kom aan terwijl ik aan het cutten ben, snap er geen hol meer vanvp gaat wel langzaam omlaag
naww vp gaat srs omlaag, enige reden die ik kan bedenken is mijn refeed 1x per week...
---------- Post toegevoegd Fri 6 Jul 2012 om 17:30 ----------
wtf? dus als je aankomt en je vp% gaat omlaag ben je niet aan het cutten?![]()
Cutten=calorisch tekort=afvallen zo simpel is het. Wat jij beschrijft is een recomp
snap jij het nou serieus niet..? ik ben op carbs aan het cutten, hoog eiwit dieet laag carbs + gezonde vetten. dat cutten om calorieen gaat is allang achterhaald.
Is niet achterhaald. Alleen hebben eiwitten een hoger thermisch effect dan koolhydraten en zorgen eiwitten + vetten voor lagere insulinepieken, het heeft dus zeker een positieve invloed op hoeveel je kunt consumeren. Maar wet van behoud van energie geldt altijd.
nope, wil wss over een jaar of 2 pas een kuurtje doen
wat ik meer bedoel is dat het mogelijk IS, om vet te verliezen terwijl je spiermass aankomt.