AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

toch maar joggen straks:D

Straks Tattoo !! EINDELIJK kan haast niet meer wachten !

Wat ga je zetten? ga binnenkort voor nummer 3 :)

Het idee is microfoon met men initialen in met muziek noten , normaal ging hij er donderdag al opstaan maar had wijzigen op de tattoo en nu vandaag terug gaan . normaal zou hij ( als ik het ontwerp goedvind) er vandaag opstaan :D

Het idee is microfoon met men initialen in met muziek noten , normaal ging hij er donderdag al opstaan maar had wijzigen op de tattoo en nu vandaag terug gaan . normaal zou hij ( als ik het ontwerp goedvind) er vandaag opstaan :D

Ah nice, waar ga je 'm zetten?

Heerlijk gejogd:D weer wat megemaakt tijdens het joggen, weet alleen niet of ik het zal posten omdat ik anders weer ''e-hero'' op de dak zal krijgen:(

mensen die het willen weten mogen pm sturen:):);)

Tickets Mallorca binnen :D

Ik heb een shakebeker met daarin maatschep + whey sample.

Los tupaware bakje met daarin de whey + 2 elastieken om het bakje en om het bakje een plastic zakje? Goed genoeg? En moet dit ergens aangegeven worden???

Foto:
2gws4ub.jpg

'Coke vervoer, snuffelhond alluz.'

Haha grapje, moet toch wel goed komen? en als ze het vinden kun je in het ergste geval nog zeggen laat dan maar hier :mad::mad:.
Kijk: ik neem 10 lepels en het enigste wat er gebeurd is dat ik moet schijten :p .

dat ik voor de 5e keer ga bbqen deze week, en dat ik niks vernam van het prikje vanmiddag:D

2 dagen een meisje over de vloer gehad. Klikte meteen, ze houd van bijna de zelfde dinge als ik. Is ook lekker gek.
En der poes is zo strak als strak.

Hele dag lekker in bed gelege en lope ragge.
Pr neuke verbroken op een dag.

Ik ben kapot maar voldaan

2 dagen een meisje over de vloer gehad. Klikte meteen, ze houd van bijna de zelfde dinge als ik. Is ook lekker gek.
En der poes is zo strak als strak.

Hele dag lekker in bed gelege en lope ragge.
Pr neuke verbroken op een dag.

Ik ben kapot maar voldaan

pics

Nu 10 sec volgehouden?

Terug
Naar boven