Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Maarja, heeft zoiets nut denk je?
Ook voor iemand zoals ik?
Ja zeker. Je pakt er kilo's spiermassa mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maarja, heeft zoiets nut denk je?
Ook voor iemand zoals ik?

nice woensdag coïtus date met half cubaanse hopelijk heeft ze geen haar tussen reet of tussen stukje reet en k*t dat is zon afknapper.
ja 500mg EW. Meteen na de inject voel je niet anders ofzo hoor. Maar ben over algemeen wat sneller opgefokt, tijdens training voel ik me top door betere kracht /volheidjij inject toch test, hoe beast voel je je daarna? of heb ik te hoge verwachtingen?![]()
jij gaat toch niet al kuren gast.... ?jij inject toch test, hoe beast voel je je daarna? of heb ik te hoge verwachtingen?![]()

pm mij geef ik je karma :$ vriendin is op vakantie en ik wil milfs zienVrij weinig karma m.b.t. de brazzers account
Ga maar slapen
/out!
pm mij geef ik je karma :$ vriendin is op vakantie en ik wil milfs zien

Ze is turks, als een turkse chick vreemdgaat vermoord der familie derJe bent er van op de hoogte dat je vriendin vreemd aan het gaan is?![]()

Ze is turks, als een turkse chick vreemdgaat vermoord der familie der![]()

Ze is turks, als een turkse chick vreemdgaat vermoord der familie der![]()
heheheh jammer dat ze veel zeikt alleenHaha inderdaad.
vandaag ging ik ff zwemba he zon marok chick hele tijd naar me staren terwijl dr marok/turkse vriens wegliep ik dcht negeren straks heb ik hele familie achter me aan
maar ben wel bloedgeil nu sinds ze weg is -_-Haha inderdaad.
vandaag ging ik ff zwemba he zon marok chick hele tijd naar me staren terwijl dr marok/turkse vriens wegliep ik dcht negeren straks heb ik hele familie achter me aan

je bent de 8 neven en 6 nichten vergetengewoon hitten bro...
ze heeft waarschijnlijk 'maar' 5 broers ofzo, kunnen we wel aan