Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wekker op 10:00 gezet, terwijl ik lekker uit kon slapen :) Proberen ritme enigszins terug te krijgen...

Net lekker gegeten en enigste wat ik nog te doen heb vandaag is trainen. Today is a good day.

Btw, kan iemand mij een link geven om Fifa te downloaden voor de pc? Liefst niet ouder dan fifa 08... Indien iemand dit kan -> veel karma :) Ik ben niet zo'n held met die dingen

Net lekker gegeten en enigste wat ik nog te doen heb vandaag is trainen. Today is a good day.

Btw, kan iemand mij een link geven om Fifa te downloaden voor de pc? Liefst niet ouder dan fifa 08... Indien iemand dit kan -> veel karma :) Ik ben niet zo'n held met die dingen
Lol 16j en niet kunnen downloaden. Fail

https://piratereverse.info/torrent/3535707/Fifa_2007[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ruim een kilo gemarineerde chickenwings voor vanavond whoop whoop. :meal:

Lol 16j en niet kunnen downloaden. Fail

https://piratereverse.info/torrent/3535707/Fifa_2007[Link niet meer beschikbaar]

Geen enkele van die 3 links werkt bij mij :o

Oh nu wel, sec eens proberen of t wat is

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 13:47 ----------

Nope werkt niet:

U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.
Indien u beheerder of eigenaar van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen, kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16.

Morgen lekker dagje Apenheul doen..Is echt 20 jaar geleden dat ik daar ben geweest!

laatste keer dat ik daar kwam als klein jochie poepte een aap op mijn witte broek :mad:

mijn kamer begint mooie vormen aan te nemen, geschilderd en schoongemaakt en nu bezig met de inrichting

ff me pre-workout drinken en dan weer knallen in de sportschool :D heb d'r altijd weer zijn in :)

Bedankt voor uw e-mail van 4 augustus, waarin u vraagt of een gehandeling tegen gyneacomastie voor vergoeding in aanmerking komt. Graag beantwoord ik uw e-mail.

Uw arts kan beoordelen of de behandeling voor vergoeding in aanmerking komt. Met een verwijzing van uw huisarts kunt u in het ziekenhuis een plastisch chirurg bezoeken. Het consult wordt vergoed uit uw basisverzekering.

De plastisch chirurg onderzoekt u. Wanneer de chirurg oordeelt dat u voldoet aan de voorwaarden voor vergoeding, zal deze de behandeling bij ons aanvragen. De chirurg mag de behandeling pas starten wanneer wij schriftelijk toestemming hebben gegeven. Bij een medische noodzaak vergoeden wij de behandeling uit uw basisverzekering.

Op bovenstaande vergoedingen uit de basisverzekering is het verplicht eigen risico van toepassing. Van uw verplicht eigen risico 2012 heeft u tot op heden € 111,49 voldaan. Wij kunnen nog € 108,51 aan eigen risico over 2012 bij u in rekening brengen.

Is er geen medische noodzaak? Dan is er sprake van cosmetische chirurgie. Omdat u geen Beter Af Plus Polis met 4 sterren heeft komt cosmetische chirurgie niet voor vergoeding in aanmerking. Cosmetische chirurgie wordt alleen vergoed wanneer u een Beter Af Plus Polis met 4 sterren heeft. De vergoeding is dan € 250,- per 3 kalenderjaren.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Zilveren Kruis Achmea

Eindelijk een beetje minder spierpijn in m'n benen, denk dat 15 minuten berg op fietsen ( op crosstrainer ) helpt ... vaker doen :)

Lekker getraind net. Was door omstandigheden tijdens het cutten wat te veel afgevallen, van 88 kg naar 80 kg in ruim 6 weken. Daardoor ook veel krachtverlies, mijn schamele 4x90 bench was gezakt naar 3x5x82,5 kg met moeite. Vandaag weer easy 3x5x85 kg gedrukt, dus ben op de weg terug.

Bedankt voor uw e-mail van 4 augustus, waarin u vraagt of een gehandeling tegen gyneacomastie voor vergoeding in aanmerking komt. Graag beantwoord ik uw e-mail.

Uw arts kan beoordelen of de behandeling voor vergoeding in aanmerking komt. Met een verwijzing van uw huisarts kunt u in het ziekenhuis een plastisch chirurg bezoeken. Het consult wordt vergoed uit uw basisverzekering.

De plastisch chirurg onderzoekt u. Wanneer de chirurg oordeelt dat u voldoet aan de voorwaarden voor vergoeding, zal deze de behandeling bij ons aanvragen. De chirurg mag de behandeling pas starten wanneer wij schriftelijk toestemming hebben gegeven. Bij een medische noodzaak vergoeden wij de behandeling uit uw basisverzekering.

Op bovenstaande vergoedingen uit de basisverzekering is het verplicht eigen risico van toepassing. Van uw verplicht eigen risico 2012 heeft u tot op heden € 111,49 voldaan. Wij kunnen nog € 108,51 aan eigen risico over 2012 bij u in rekening brengen.

Is er geen medische noodzaak? Dan is er sprake van cosmetische chirurgie. Omdat u geen Beter Af Plus Polis met 4 sterren heeft komt cosmetische chirurgie niet voor vergoeding in aanmerking. Cosmetische chirurgie wordt alleen vergoed wanneer u een Beter Af Plus Polis met 4 sterren heeft. De vergoeding is dan € 250,- per 3 kalenderjaren.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Zilveren Kruis Achmea

je had fysieke klachten toch? gefeliciteerd homie het kost je maar 108,51 euro eigen risico

goed geregeld little daddy :)
dat ik ff langs je verzekering ben gegaan heeft goed geholpen.
wil nu wel me geld asap

Met vriendelijke groet,
Zilveren Kruis Achmea

Jezus Christus, is dat srs of heb je dat zelf overdreven? **** me, als ik dat zo lees dan zijn er nogal wat categorieen zeg! Logischerwijs zou Achmea dus minstens de volgende polissen moeten hebben:

Beter Af polis
Beter Af Plus polis
Beter Af Plus polis met 1 ster
Beter Af Plus polis met 2 sterren
....
Beter Af Plus polis met 4 sterren

En waarschijnlijk zullen ze ook nog wel een 5 sterren variant hebben om het 'mooi af te ronden'. Wat kan nou in godsnaam het verschil zijn tussen 1 ster en 2 sterren? :P

je had fysieke klachten toch? gefeliciteerd homie het kost je maar 108,51 euro eigen risico

goed geregeld little daddy :)
dat ik ff langs je verzekering ben gegaan heeft goed geholpen.
wil nu wel me geld asap
Yo, ze moeten wel meewerken, mn huisarts zei dat de plastisch chirurg kan weigeren omdat de endo het '''normaal'' vond.
En heb een consult over bijna 3 maanden man **** dat ga even femara probere en hopelijk helpt het en krijg ik geen nasty bijwerkingen

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 09:48 ----------

Jezus Christus, is dat srs of heb je dat zelf overdreven? **** me, als ik dat zo lees dan zijn er nogal wat categorieen zeg! Logischerwijs zou Achmea dus minstens de volgende polissen moeten hebben:

Beter Af polis
Beter Af Plus polis
Beter Af Plus polis met 1 ster
Beter Af Plus polis met 2 sterren
....
Beter Af Plus polis met 4 sterren

En waarschijnlijk zullen ze ook nog wel een 5 sterren variant hebben om het 'mooi af te ronden'. Wat kan nou in godsnaam het verschil zijn tussen 1 ster en 2 sterren? :P
Moet je nagaan dat een gyno operatie ong 1500-3000 euro kost, wat wil je met 250 euro vergoeding per 3 kalenderjaren :rolleyes:

Hoe erg is die gyno Ld?

Ik weet niet wat jij erg vind, maar alleen de tepel is wat naar voren gedrukt dus als ik een hemd ofzo aanheb zie je eigenlijk geen reet alsnog het gaat erom dat het pijn doet.
De linker is groter dan de rechter denk dat de rechter echt 1-2 cm gyno is en de andere wat groter maar weet niet exact.

Gaat echt om de pijn, kan niet op mn buik slapen, benchen is ook soms k*t, strakke kleding is ook een no go

Ik weet niet wat jij erg vind, maar alleen de tepel is wat naar voren gedrukt dus als ik een hemd ofzo aanheb zie je eigenlijk geen reet alsnog het gaat erom dat het pijn doet.
De linker is groter dan de rechter denk dat de rechter echt 1-2 cm gyno is en de andere wat groter maar weet niet exact.

Gaat echt om de pijn, kan niet op mn buik slapen, benchen is ook soms k*t, strakke kleding is ook een no go

Klinkt k*t, ik heb ook beginnend Gyno maar hopelijk trekt dat weg als ik over paar jaar volledig uit de pubertijd ben

Terug
Naar boven