MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Potverdomme die eerste 2 wijven ik vraag me serieus af waar die terecht komen :roflol:

Nergens hahah, moeste je dochters maar zijn..

Haha je laten inken door een vent die zit te snuiven.

Die meid met die krullen heeft wel een mooi koppie.
Maar hoe dom kan je zijn :o

Mijn broer bood mij zogenaamde beats by dre oortjes aan voor €35. Zou ik dit aanbod aanvaarden of niet? Ben ene leek op dit gebied.

Genaaid worden door je eigen broer :roflol:

Of zijn ze 2e hands en heeft hij ze nieuw gekocht?

Nieuwe, een vriend van hem had er een paar uit een vrachtwagen zien vallen of zoiets. Ale dat is toch wat ze me willen laten doen geloven. Maar was mijn oortjes kwijt daarmee dat ik het het serieus overwoog, anders had ik het al lang afgeslagen. Wat denken jullie? kat in een zak?

Nep of gestolen, zou t niet doen.

Over een uurtje of 8 lekker m'n verstandskies laten trekken. Ik kijk er al 2 weken naar uit. It will be the supreme thrill. Bijkomend voordeel is dat ik een tijdje minder lekker zal eten en dan kan m'n vp wat omlaag.

Sterkte, vooral de eerstkomende dagen pijn lijden weet ik nog uit eigen ervaring..

Sterkte, vooral de eerstkomende dagen pijn lijden weet ik nog uit eigen ervaring..
Ik eens tand midden in mn mond moeten laten trekken (melktand zonder volwassen tand onder) heeft meer dan een maand opengelegen en 3 maanden ofzo kon ik niet normaal eten zonder pijn te hebben :p

7x60kg bb bicep curl :) quite strict.

vandaag toch maar 2 nieuwe shirts gekocht... ik word daar zooooo vrolijk van :)

Terug
Naar boven