MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Onder andere Max Payne 3, Saint Row: The Third, Spec Ops: The Line, Portal 2, Metro 2033 (gratis), Assassin's Creed, Payday The heist, ...
'Oude' spelletjes maar ben ik tevreden mee, 50-60€ voor een spel is veel te veel. Ik betaal meestal max 5 of max 10 voor een goeie. Zelden eens 15€ en zeker niet meer dan 20.

Onder andere Max Payne 3, Saint Row: The Third, Spec Ops: The Line, Portal 2, Metro 2033 (gratis), Assassin's Creed, Payday The heist, ...
'Oude' spelletjes maar ben ik tevreden mee, 50-60€ voor een spel is veel te veel. Ik betaal meestal max 5 of max 10 voor een goeie. Zelden eens 15€ en zeker niet meer dan 20.

PC spellen download ik gratis lol. Alleen voor ps3 koop ik zo nu en dan games die het waard zijn.

PC spellen download ik gratis lol. Alleen voor ps3 koop ik zo nu en dan games die het waard zijn.
PC spellen hacks van downloaden doe ik niet want door de mensen die dat doen worden sommige spelletjes niet meer op PC uitgebracht. Zoals GTA5 gaat niet op PC uitkomen door illegale downloads... Wordt ik dan lekker ook mee gestraft.
En dan gaan de illegale downloaders klagen het niet op PC uitgebracht wordt :rolleyes:

Muziek illegaal downloaden heb ik niets op tegen en af en toe eens een film of serie hebk ook niets op tegen als het toch ook op TV komt, maar games vind ik vervelend omdat degene die wel betalen dan gestraft worden.

Nu op stap tot morgenvroeg 10:00 :D /drunk

Fijne jaarwisseling iedereen!

Dames en heren, ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om mijn vrienden van dit forum een gelukkig nieuwjaar toe te wensen :heart:

1.5/2cm bicep omtrek er bij in 8 weken test 500. En 11kg zwaarder (3/4kg vocht)

Mijn god.. Weer een foto gezien van een griet uit het verleden dat wel even langs zou komen. Wat een beest.. Deed ff een dansje dat ik die af heb geslagen!

Kerstboom naar zolder gegooit... Wat een ruimte weer... Heerlijk

Oh op die manier was me nog niet eens opgevallen joh

Als je eraan begint moet die toch tot drie koningen blijven staan?

Kerstboom naar zolder gegooit... Wat een ruimte weer... Heerlijk

Oh op die manier was me nog niet eens opgevallen joh

Gelukkig zitten we hier niet op school ;):) joh

Oh een bitchfight joh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
rw72ph.gif

Inb4 Arnodsi wil de scheidsrechter zijn

Terug
Naar boven