XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Leuk! Vroeger thuis altijd honden gehad. Kan nu helaas niet meer door allergie.

Er zijn ook honden waar je waarschijnlijk wel tegen kan. Mijn vriendin is ook allergie's voor alles met stof en geuren. We hebben wel een maltezer wat prima gaat.

Er zijn ook honden waar je waarschijnlijk wel tegen kan. Mijn vriendin is ook allergie's voor alles met stof en geuren. We hebben wel een maltezer wat prima gaat.

het gaat niet om mezelf..
maar door de jaren heen met heel wat dieren in aanraking geweest en altijd drama.
daarbij wil ik het ook niet gaan ''proberen'' want kan erg moeilijk afstand doen van dieren en zou het verschrikkelijk vinden als het diertje na een aantal weken weer weg zou moeten.

Waarom moet je afstand van ze doen,verdwijnen ze in de kookpot?

Gister gebobt dus nu fit, geld over, anabool gebleven en kan me alles nog herinneren.

in 3 jaar tijd me niet zo ellendig gevoeld als vanochtend. Overal spierpijn, voelde me zwak, misselijk, hoofdpijn en enige wat ik nog kon om te communiceren was kreun geluiden maken. Morgen begint ook nog mijn tentamen week.
Ben van de ene op het andere moment ineens weer de oude geworden. Wel nog wat aan de lamme kant en niet helemaal helder, maar kan me nu iig weer gaan focussen op school. :)

in 3 jaar tijd me niet zo ellendig gevoeld als vanochtend. Overal spierpijn, voelde me zwak, misselijk, hoofdpijn en enige wat ik nog kon om te communiceren was kreun geluiden maken. )

Klinkt als de aftermath van een goede benen training.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardige benen training met 40 mins cardio

Ik vond vanmorge nog een joint die ik over had van oud en nieuw, dus dat was weer een meevaller.

Leuk! Vroeger thuis altijd honden gehad. Kan nu helaas niet meer door allergie.
Ah jammer!
Vandaag helaas niets geworden, vertrouwde deze ''fokker'' voor geen cent. Heb gebeld met een andere, legitieme fokker die begin februari pups verwacht met 2 zeer mooie ouders (met stamboom). Kost een flink pak geld meer, maar het vorige nest was erg mooi!

Ah jammer!
Vandaag helaas niets geworden, vertrouwde deze ''fokker'' voor geen cent. Heb gebeld met een andere, legitieme fokker die begin februari pups verwacht met 2 zeer mooie ouders (met stamboom). Kost een flink pak geld meer, maar het vorige nest was erg mooi!

Wil je mijn stamboom zien? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of mijn boomstam

\
1323578050001.jpg

:roflol::roflol::roflol:
ik blijf echt lachen met die baby

Wat is een pak geld extra? We zijn nu bezig met het zoeken naar een franse bulldog, maar ik vind een shiba inu ook erg mooi.
1500 voor een Akita Inu met stamboom, paspoort, vaccinaties, enz. Maar goed, dat beetje extra.. Toch wel een zekerheid dat de ouders gezond zijn en het in een huiselijke omgeving opgroeit met mensen die er ook daadwerkelijk om geven.
Dan liever extra geld uitgeven voor een beestje dat een veel grotere kans heeft gezond te zijn, dan 700 uit te geven aan een beestje die een grote kans heeft dat hij binnen 5 weken halfdood bij de dierenarts komt.

Terug
Naar boven