AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Al enkele dagen thuis om op de kinderen te letten,lekker chill,beetje pitten, beetje eten,beetje tv kijken, beetje internetten..
Zalig...en morgen nog eens !

ik zit al enkele weken thuis zonder klus en ben nu dan ook alleen met de kids maar ik ben aan het eind van de dag afgepeigerd, laat mij maar een dag werken is minder vermoeiend :o

Tis ook de bedoeling dat je wat leuks met kids onderneemt. Lui varken :p
Geef je gelijk voor eens. Kinderen beetje binnen opsluiten, goede vader :rolleyes: asociale retarded kinderen krijg je zo.

Lees nog maar beetje terug in het verpest topic :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 19:21 ----------

hai Haaii

Voor het eerst 30kills gehaald op BO2 awwyeah!

Nieuw PR van 2 x 100 kg bench Bam jonge!

defineer goede shooter; cod is echt waar zowat het enige spel dat ik serieus gespeeld heb op ps3.

Vandaag controller gekocht, dacht even dat ze me een 2de hands conroller had meegegeven maar bleek dat ik perongeluk mijn brakke oude controller vast had. Was bijna fantasia shop binnen gestormd om die vrouw een rechtse hoek te verkopen. :mad:

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 19:27 ----------

schep, zeer scherp.

defineer goede shooter; cod is echt waar zowat het enige spel dat ik serieus gespeeld heb op ps3.

Vandaag controller gekocht, dacht even dat ze me een 2de hands conroller had meegegeven maar bleek dat ik perongeluk mijn brakke oude controller vast had. Was bijna fantasia shop binnen gestormd om die vrouw een rechtse hoek te verkopen. :mad:
Ah PS3, daarop weetk niet. Doel op de PC versie.

Ah PS3, daarop weetk niet. Doel op de PC versie.

pc is voor hackers, ik moet die glitches en hulpmiddeltjes niet. Gewoon naar 50, geen prestige en genieten.

1keer gecheated bij zombies, allee ik niet maar mijn ps3 vriendjes. Maar had geen goed wapen en kon niet weg. Ben ik maar gaan afwassen, toen ik terugkwam was ik er uiteraard uitgekicked :sadface:

Geef je gelijk voor eens. Kinderen beetje binnen opsluiten, goede vader :rolleyes: asociale retarded kinderen krijg je zo.

Lees nog maar beetje terug in het verpest topic :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 19:21 ----------

hai Haaii

Had het gezien maar voel me niet geroepen daarop te reageren ;)

Die 2de is doodlachen :roflol:
Die eerste deed het expres denk ik

Deze conversatie....zie me genoodzaakt dit mee te nemen in mijn onderzoek naar meest irritante geslacht met een licht voordeeltje naar Nuke. Maar ook alleen maar omdat ik vandaag genereus ben. Morgen maak ik ze met de grond gelijk :D
Zie niet in wat er mis was met die post. Was interessanter dan die van jou probs.

Ader op biceps en schouder (jwt)

Nice core (no homo).

Terug
Naar boven