Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja, jammer dat ik niet op locatie werk dus heb het afgewezen. (ik dacht dat ie gewoon 'n opdracht voor me had, naja blijkbaar niet)

:) :) :) Ik dacht overigens dat de markt nogal verzadigd was met java programmeurs ???

Wat is dat eig met die fanclub van jou? :D Staan geen actieve posts in? :(

Bestaat er wat meer geschiedenis over de XXL fanclub?

Wat heb je dan precies aan je ogen?

gewoon k*tsterkte, ik heb nu een bril van -3 -3,5 alleen het is veel meer nu, ik denk misschien wel -5,5 met beide ogen ofzo. ik zie dus best k*t op afstand, ik zie vooral dingen verkeerd. 4 weken terug toen ik op de fiets naar de sportschool fietste liep er een pauw over de stoep en ik moest er eerst anderhalf meter vanaf staan om te realiseren dat het geen groene hond was..

gewoon k*tsterkte, ik heb nu een bril van -3 -3,5 alleen het is veel meer nu, ik denk misschien wel -5,5 met beide ogen ofzo. ik zie dus best k*t op afstand, ik zie vooral dingen verkeerd. 4 weken terug toen ik op de fiets naar de sportschool fietste liep er een pauw over de stoep en ik moest er eerst anderhalf meter vanaf staan om te realiseren dat het geen groene hond was..
waarom geen nieuwe bril/lenzen dan???

Wat is dat eig met die fanclub van jou? :D Staan geen actieve posts in? :(

Bestaat er wat meer geschiedenis over de XXL fanclub?
Begonnen als 'n geintje, maar er werden gek genoeg daadwerkelijk mensen lid. Alle leden voeden mijn narcisme.

Ken iemand die -5.5 heeft, geloof me, dan zie je alleen maar vlekken. Denk dat het bij jou minder is.

Lol dat was nog uit de zyzz tijd, nietwaar getxxl?

Eind 2010 iig.

Ben je nu aan het trollen of? ???
Waarom heb je geen lenzen of bril? Ik heb -5,75 -6,5

FUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKK HHHHHHHHNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGG

Rihanna in deze vid (2:44)

http://www.youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0

35izoa.jpg

Ken iemand die -5.5 heeft, geloof me, dan zie je alleen maar vlekken. Denk dat het bij jou minder is.

ik zie geen vlekken, maar wel echt een dikke waas. en het wordt steeds erger en mijn bril begint ook steeds minder te helpen en lenzen lijken me te duur

ik zie geen vlekken, maar wel echt een dikke waas. en het wordt steeds erger en mijn bril begint ook steeds minder te helpen en lenzen lijken me te duur
Heb je dan lenzen met een gouden randje nodig ofzo? Heb torische lenzen voor 20 eu p/m.

Heb je dan lenzen met een gouden randje nodig ofzo? Heb torische lenzen voor 20 eu p/m.

torische zijn zelfs die duurdere nog of niet?

ik heb gewone lenzen en betaal 100 euro per 6 maand dacht ik.

heb wel lenzen -5.75 terwijl mn sterkte -6.25/-6.5 o.i.d. is, maar op deze sterkte is de volgende stap iets teveel en dan verslechten m'n ogen nog meer/ te vermoeiend voor m'n ogen.

edit: die vloeistof is ook wel een 20euro per 2/3 maand, weet niet hoe lang ik met zo een bus doe eigelijk.

Begonnen als 'n geintje, maar er werden gek genoeg daadwerkelijk mensen lid. Alle leden voeden mijn narcisme.

Oh ik dacht dat we daadwerkelijk gewaardeerd werden :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 21:05 ----------

Mijn lenzen zijn 17,5/maand. Nooit meer last van zo'n k*tbril.

Terug
Naar boven