XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Morgen vrij en weer lekker log liften heb er zin in!

Tis beetje jammer dat hij zo is afgebrand omdat hij "zwaar" kuurde zo'n lange tijd. Hijs tenminste eerlijk erover, flex cup is een en al spuit werk ook killy gebruikte. Als je hem beter leert kennen is het best een aardige en sympathieke kerel. Wordt een rug/biceps training, ben benieuwd.

Tis beetje jammer dat hij zo is afgebrand omdat hij "zwaar" kuurde zo'n lange tijd. Hijs tenminste eerlijk erover, flex cup is een en al spuit werk ook killy gebruikte. Als je hem beter leert kennen is het best een aardige en sympathieke kerel. Wordt een rug/biceps training, ben benieuwd.

Je draait wel een beetje mee zoals de wind. Als ik het me goed herinner zat jij ook te bashen in nachtcafé.
En killy gebruiken? Altijd beweerd van niet dachtek..

Je draait wel een beetje mee zoals de wind. Als ik het me goed herinner zat jij ook te bashen in nachtcafé.
En killy gebruiken? Altijd beweerd van niet dachtek..

Killy zat aan de eiwitpaarsers. Diep cutten lange tijd, van 10% naar 4% ofzo en hij was 1kg kwijt :roflol:
Nah bashde niet, was een van weinig die serieus vraagde over waarom hij zo zwaar had gekuurd en of hij het echt waard vond dat zijn lichaam op moment er kapot aan zou gaan.
Aan zijn antwoorden was te merken dat hij er toch wel redelijk goed over had nagedacht. En trouwens die kuur die hij poste is niks vergeleken met wat de ifbb pro's juicen

Flex Wheeler over zijn 18 jaar lang gebruik :)
http://www.ironmagazineforums.com/anabolic-zone/25082-flex-wheeler-speaks-out.html

ronnie coleman zat hoogstwaarschijnlijk aan een totaal van 2gram test per week.

I saw the pro bodybuilding steroid truth revealed video. Ronnie was the first guy they interviewed. He took like 3 or 4 different test, deca, primo,anadrol, can't remember what else. The doses were something like this
test(like 3 or 4 kinds) total of like 2,000-2,500mg/week
deca total 400-600mg week
Anadrol 50mg/day
Primo 300-400mg/week
primo tabs can't remember
HGH 4 iu's/day
Also was using Teslac for antiestrogen(won't use nolvadex cause it lowers igf-1)

Laatst bewerkt:
Skyblazer the AAS guru
Dus reeds,

Mijn moraal nicht meter ging zo juist kapot :roflol:

Borst en biceps met een 61 jarige oude buffel in de sportschool getraind, hij traint nog steeds 5x in de week trainen op die leeftijd wat een held is dat.

Mijn dealer was er weer na 2 dagen niet thuis te zijn geweest, weer even 30 eieren opgehaald :D

Dear GetXXL,

Bryce1974 has requested that you become friends. You can approve or deny this request by visiting:

Na jaren pre workouts proberen, eindelijk de beste gevonden(Uit USA), die ze gewoon bij XXL en B&F verkopen. Heerlijke agressie en focus tijdens chest, miss zelfs beter dan oude noxi.

210 deadlift :D

Terug
Naar boven