- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij tot 50.. Maar een setje straps en losse schijven en ik kan weer verder.
Tis beetje jammer dat hij zo is afgebrand omdat hij "zwaar" kuurde zo'n lange tijd. Hijs tenminste eerlijk erover, flex cup is een en al spuit werk ook killy gebruikte. Als je hem beter leert kennen is het best een aardige en sympathieke kerel. Wordt een rug/biceps training, ben benieuwd.
Je draait wel een beetje mee zoals de wind. Als ik het me goed herinner zat jij ook te bashen in nachtcafé.
En killy gebruiken? Altijd beweerd van niet dachtek..

Tis beetje jammer dat hij zo is afgebrand omdat hij "zwaar" kuurde zo'n lange tijd. Hijs tenminste eerlijk erover, flex cup is een en al spuit werk ook killy gebruikte. Als je hem beter leert kennen is het best een aardige en sympathieke kerel. Wordt een rug/biceps training, ben benieuwd.

die bloemkoppen afknippenDear GetXXL,
Bryce1974 has requested that you become friends. You can approve or deny this request by visiting:
Sinds wanneer verkoopt body en fitshop Trenbolone?Na jaren pre workouts proberen, eindelijk de beste gevonden(Uit USA), die ze gewoon bij XXL en B&F verkopen. Heerlijke agressie en focus tijdens chest, miss zelfs beter dan oude noxi.

Na jaren pre workouts proberen, eindelijk de beste gevonden(Uit USA), die ze gewoon bij XXL en B&F verkopen. Heerlijke agressie en focus tijdens chest, miss zelfs beter dan oude noxi.