XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Stufi is binnen.

Sanca's posts in the Funny pics post.

Je moet mijn pa is horen als hij aan het hartenjagen is op de computer :roflol:
Best wel vaak ragequit.

Prachtig is om dan nog te reageren, u mad bro?

Gebruik je dit soort termen echt buiten het internet om? En hoe reageerd je omgeving hier op?

Gebruik je dit soort termen echt buiten het internet om? En hoe reageerd je omgeving hier op?

Haha idd je zou t niet geloven als je t niet hoort. Zijn ook echt gappies die rondlopen met dr spijkerbroek afgezakt zodat dr merk onderbroek zichtbaar is:D:rolleyes:

Haha idd je zou t niet geloven als je t niet hoort. Zijn ook echt gappies die rondlopen met dr spijkerbroek afgezakt zodat dr merk onderbroek zichtbaar is:D:rolleyes:

Dat zijn ecto's eens je weet hoe je moet squaten en deadliften passen merkonderbroeken niet meer.

Hiero zeggen ze zelfs "lmao" in het echt. Vind "U mad" niet eens zo erg.
Ook "That's what she said" is hier nog steeds populair.
Oh.. en "stfu".

Vergeet no homo niet.

Wijf dat niet tegen de waarheid kan, nog ff alles verdraait en dan blokkeerd :roflol:

Jammer dat ze dat 2 dagen geleden niet gedaan had, had ik dat gezeur niet aan hoeven horen.

Eindelijk m'n voedingsschemaweer op orde waardoor m'n trainingen van deze week erg goed gaan. :D

En Epke Zonderland was vanochtend in m'n sportschool, wel grappig om te zien hoe hij traint.

Ondanks buikgriep toch nog een redelijke training neergezet! :)

Paar maatjes groter kopen en ze zitten weer goed. Je moet alleen wel met 'n riem lopen 4life.
Ik laat me broeken meestal innemen aan de bovenkant anders kan ik ze aantrekken zonder de knopen los te maken.

Hiero zeggen ze zelfs "lmao" in het echt. Vind "U mad" niet eens zo erg.
Ook "That's what she said" is hier nog steeds populair.
Oh.. en "stfu".

En die mensen worden niet uitgelachen?

even de zyzz mode aan vandaag:

xfzzsy.jpg

Mariokart spelen op de PC met project 64 :)

Terug
Naar boven