Wel poging tot?
Iets met je zusje en de pickup genomen van een vriend zijn vader die in tuinen werkt oid
Ooh
nee toen waren we er achter gekomen dat ze aan t werk waren anders hadden we die auto wel als stormram gebruikt ja 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel poging tot?
Iets met je zusje en de pickup genomen van een vriend zijn vader die in tuinen werkt oid
nee toen waren we er achter gekomen dat ze aan t werk waren anders hadden we die auto wel als stormram gebruikt ja 
oh ja.. de training en (vr)eet meet
zweep erover! hahahaha
ik hoop het! Anders heb ik al die moeite voor niets gedaan!!
Brb nog een paar pilletjes pakkenNieuw deadlift pr (2 x 270) en dat in de nachtdienst week![]()

oh ja.. de training en (vr)eet meetzweep erover! hahahaha
zal me leuke foto's opleveren.![]()

Nee niet waar. Nog liever 10 missnukes dan 1 xyxydebielxyxz
Tja waarom niet he?

in plaats van alleen het hier te lezen. 
Tja waarom niet he?
Zien we jullie ook een keer echt werken.in plaats van alleen het hier te lezen.
en zo kunnen wij, achterblijvers die niet mee kunnen, ook meegenieten.. nou ja.. nagenieten.![]()

Potverdrie Mike! We zijn trots op je en dan spreek ik namens heel Dbb![]()
Yep.

Patricia Abfab, dat soort dames moeten we koesteren. "Missnukiee" niet.
Pls respond
IK heb foto's in mijn galerij en log!oh ja.. de training en (vr)eet meetzweep erover! hahahaha
zal me leuke foto's opleveren.![]()

Congratz man!!! Ik ben al blij met 2x170Nieuw deadlift pr (2 x 270) en dat in de nachtdienst week![]()

Dude verander effe je sig! Ik word er zot van om bij elke post van u mijn naam te lezen!Omdat sommige missnuke als een domme aandachtsh**r zien zonder enige bijdrage aan dit forum

Nieuw deadlift pr (2 x 270) en dat in de nachtdienst week![]()
Is het je naam die je dwars zit of de confrontatie met de werkelijkheid?
Patricia Abfab, Feedback, dat soort dames moeten we koesteren. "Missnukiee" niet.