MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • vandaag FIBO geweest! viel me beetje tegen, had meer beesten verwacht.

    en vanavond weer is in breda kijkje nemen (:
     
    Wat bedoel je met ontspanning:o
    Bier brengen tijdens het tv kijken, massage tijdens tv kijken, piet doppen in kontwater en dan wassen met mondwater, als je eens een luchtje gaat scheppen meenemen aan de leiband, prostaatmassage, piet vasthouden wanneer je op een tablet bezig bent tijdens het plassen, als deken als het koud is, ... dat soort dingen :)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Awesome! Succes kerel. Dag 31 inmiddels en meer dan 3kg vet kwijt en nieuwe PR's neergezet!

    strong gains brah, zit op dag 15 nu. volgende week carbs droppen

    dis gon be gud :D
     
    Ow en volgens mij is Missnuke geen aandachtshoer, maar lijkt dat gewoon zo door alle aandacht die ze krijgt door de Whiteknighten!
    Huh, dat is ze toch sowieso niet? Er is maar 1 vrouwelijk lid die ik zo vind overkomen, al is die gewoon een tikkeltje gefrustreerd denk ik :o

    Maarja, als je op DBB wél vrouw bent, geen troll bent, hebt 'bewezen' dat je vrouw bent, en ook nog eens een beetje normaal kan doen, dan blijft natuurlijk alleen aandachtshoer nog over om mee te gooien. En het maar raar vinden dat hier amper vrouwen zitten... :o

    ---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:15 ----------

    Extreem lage biologische waarde, net als bij gelatine :o
     
    Huh, dat is ze toch sowieso niet? Er is maar 1 vrouwelijk lid die ik zo vind overkomen, al is die gewoon een tikkeltje gefrustreerd denk ik :o

    Maarja, als je op DBB wél vrouw bent, geen troll bent, hebt 'bewezen' dat je vrouw bent, en ook nog eens een beetje normaal kan doen, dan blijft natuurlijk alleen aandachtshoer nog over om mee te gooien. En het maar raar vinden dat hier amper vrouwen zitten... :o

    ---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:15 ----------

    Extreem lage biologische waarde, net als bij gelatine :o

    Geef je hierin gelijk , sommige hun drang om iets te betekenen op DBB ( wat meestal resulteert in overdadig internetheld gedoe ) jaagt wsl menig vrouw af om zich te registreren en vragen te stellen in bepaalde secties van het forum .

    Het valt ook op dat ik zelf bij god niet meer weet wie een troll is en van wie het een echte account is.

    Mss dat BigT hopelijk ooit es iets maakt dat men max 1 account per IP adres ofzo instelt , heb bij god geen idee hoe sites werken oid
     
    Huh, dat is ze toch sowieso niet? Er is maar 1 vrouwelijk lid die ik zo vind overkomen, al is die gewoon een tikkeltje gefrustreerd denk ik :o

    Maarja, als je op DBB wél vrouw bent, geen troll bent, hebt 'bewezen' dat je vrouw bent, en ook nog eens een beetje normaal kan doen, dan blijft natuurlijk alleen aandachtshoer nog over om mee te gooien. En het maar raar vinden dat hier amper vrouwen zitten... :o

    ---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:15 ----------

    Extreem lage biologische waarde, net als bij gelatine :o

    Haha Sjors? :roflol:
     
    Als ik nou zwart reisde in de bus/trein en ik zou opstandig worden, kwam jij me dan arresteren? :D

    Ja moet ik soms bang voor jou 43 cm arm zijn?! ???
     
    29qjswl.jpg
     
    Back
    Naar boven