- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahaha ok dan, ik moest kiezen tussen jou en die dude die naar sayer zn penor staat te staren.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha ok dan, ik moest kiezen tussen jou en die dude die naar sayer zn penor staat te staren.![]()

M'n houding (deadlift is niet echt m'n beste oef, dus was ik praktisch verplicht om die te doen vandaag zodat deze geëvalueerd kon worden!)Dacht je al te herkennen, srsly maar waar kijk je in godsnaam naar?![]()
Dacht je al te herkennen, srsly maar waar kijk je in godsnaam naar?![]()
M'n houding (deadlift is niet echt m'n beste oef, dus was ik praktisch verplicht om die te doen vandaag zodat deze geëvalueerd kon worden!)
Het feit dat een kerel tegen ons tijdens een DBB-meet kwam lullen dat een DL slecht is voor je rug![]()

Het feit dat een kerel tegen ons tijdens een DBB-meet kwam lullen dat een DL slecht is voor je rug![]()
) 
Mooi moment
"Okay , bedankt"
---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 21:35 ----------
Everyday is chestday
idd!
(en triceps)Op elke foto, buiten 1, sta ik wat te chillen/leunenJup, staat ook op de pics! Die kerel met zijn oortjes in en zijn rode t-shirt (niet Arnodsi)
![]()