- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
jij hapt altijd zo leuk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Miss Canada, prettig om naar te kijken (niet op je werk)
![]()
Fijn he een maaltijd nuttigen met een voldaan gevoel. Eet smakelijk.![]()

IK zag haar als eerste
wannabe beta male, vrouwen jatterga wat nuttigs doen......versier mijn vrouw, als je durften verlos mij van mijn lijdenkarma 4 life !
Miss Canada, prettig om naar te kijken (niet op je werk)
![]()
Dank je. Zeker lekker! beetje veel maar ach... smaakte super! Pastaaaaaaaaaaaaaa met veel kipFijn he een maaltijd nuttigen met een voldaan gevoel. Eet smakelijk.![]()

ach schatje toch... meen je dat nouIK zag haar als eerste
wannabe beta male, vrouwen jatterga wat nuttigs doen......versier mijn vrouw, als je durften verlos mij van mijn lijdenkarma 4 life !

Dank je. Zeker lekker! beetje veel maar ach... smaakte super! Pastaaaaaaaaaaaaaa met veel kip![]()
Thanks.Dump je vrouw en versier Marina, ze kan heerlijk koken.

Helaas geen pics.. maar volkoren penne + 1 hele courgette + 1 ui + 200 gram kipfilet + verse tomatensaus.

Dump je vrouw en versier Marina, ze kan heerlijk koken.

Ik moest haar de basis van biefstuk bakken uitleggen![]()
Niet doen !Dank je. Zeker lekker! beetje veel maar ach... smaakte super! Pastaaaaaaaaaaaaaa met veel kip
---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 19:47 ----------
ach schatje toch... meen je dat nou![]()

Gelijk heb je hoor, zo'n beentraining hakt er in natuurlijk en dan moet je ook nog met je zusje dealen.
Vanavond lekker ontspannen en over je vagijntje kriebelen![]()
Heerlijk genoten van het zonnetje! Straks even buik trainen en benen misschien voorzichtig.