AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • beetje doorzettingsvermogen? ik moest ook dinsdag ook toekijken hoe me vriendin en der zus lekker een hamburger namen en ik niks nam;@

    ik zet ook door maar het is niet altijd makkelijk om al die extra dingen op te eten + al me eten wat ik al had meegenomen.
     
    ik zet ook door maar het is niet altijd makkelijk om al die extra dingen op te eten + al me eten wat ik al had meegenomen.

    Heb daar nou echt nooit problemen mee, een simpele "Nee" in mijn gedachte is al genoeg. :)
     
    Gewoon 1 van de cod serie?

    Blackops denk ik :o
     
    Gewoon 1 van de cod serie?

    Blackops denk ik :o

    Dacht ik ook idd.
    BLack Ops 1, map lijkt me Nuketown

    Nerds.jpg







    In iedergeval bedankt. :)
     
    Nicht is na 10jaar proberen en 3 mislukte adopties uiteindelijk toch zwanger geraakt! Het was normaal een tweeling, maar 1 ervan is gestorven. Volgens de dokters is het 2e kind gezond en is het een jongen (ze is 3 maand zwanger)
     
    Nicht is na 10jaar proberen en 3 mislukte adopties uiteindelijk toch zwanger geraakt! Het was normaal een tweeling, maar 1 ervan is gestorven. Volgens de dokters is het 2e kind gezond en is het een jongen (ze is 3 maand zwanger)

    Enerzijds natuurlijk jammer van de andere, maar wel helemaal top dat het eindelijk gelukt is !!!!
    Wel alsnog dmv IVF ?

    Proficiat !! :thumbs:


    Maatje heeft er 2 dmv IVF (ivm teelbalkanker) en de derde is nu zomaar spontaan op komst zonder IVF,.. was ook ondanks niet verwacht wel helemaal super!
     
    Enerzijds natuurlijk jammer van de andere, maar wel helemaal top dat het eindelijk gelukt is !!!!
    Wel alsnog dmv IVF ?

    Proficiat !! :thumbs:


    Maatje heeft er 2 dmv IVF (ivm teelbalkanker) en de derde is nu zomaar spontaan op komst zonder IVF,.. was ook ondanks niet verwacht wel helemaal super!
    :yes: om het makkelijk uit te leggen: ze was niet vruchtbaar en heeft een eitje van een andere vrouw 'gekregen'


    meer weet ik er ook niet van. Was niet echt het meest besproken onderwerp in de familie
     
    Enerzijds natuurlijk jammer van de andere, maar wel helemaal top dat het eindelijk gelukt is !!!!
    Wel alsnog dmv IVF ?

    Proficiat !! :thumbs:


    Maatje heeft er 2 dmv IVF (ivm teelbalkanker) en de derde is nu zomaar spontaan op komst zonder IVF,.. was ook ondanks niet verwacht wel helemaal super!

    Spontaan op komst.. Moest gelijk hier aan denken

    black_baby_white_parents.jpg
     
    net gehoord dat ik morgen toch niet hoef te werken (:

    ben altijd op vrijdag vrij van werk ivm met school. maar ik heb schoolvakantie dus ik zou eerst moeten komen werken omdat de man van een collega van mij overleden is aan een hersenbloeding.. maar begrafenis is pas volgende week dus ik hoef niet te komen
     
    :yes: om het makkelijk uit te leggen: ze was niet vruchtbaar en heeft een eitje van een andere vrouw 'gekregen'


    meer weet ik er ook niet van. Was niet echt het meest besproken onderwerp in de familie

    ik vind dit soort zaken altijd maar tricky. over het algemeen komen er niet de gezondste kinderen uit voort als je maar blijft forceren terwijl je op een fatsoenlijke manier geen kinderen kon te krijgen.
     
    ik vind dit soort zaken altijd maar tricky. over het algemeen komen er niet de gezondste kinderen uit voort als je maar blijft forceren terwijl je op een fatsoenlijke manier geen kinderen kon te krijgen.

    tegenwoordig krijgen ze alles voor elkaar. ik ga mezelf klonen denk, ben geld waard
     
    ik vind dit soort zaken altijd maar tricky. over het algemeen komen er niet de gezondste kinderen uit voort als je maar blijft forceren terwijl je op een fatsoenlijke manier geen kinderen kon te krijgen.

    toch fijn dat de mogelijkheid er is..

    ze heeft toch een gezond eitje van een donatiepersoon :) als haar baarmoeder gewoon goed is heeft ze net zoveel kans op gezond kindje als een normaal persoon
     
    ik vind dit soort zaken altijd maar tricky. over het algemeen komen er niet de gezondste kinderen uit voort als je maar blijft forceren terwijl je op een fatsoenlijke manier geen kinderen kon te krijgen.
    Waarom is het tricky? Als bv xyxyx later een kind wil krijgen en aan jou je zaad komt vragen aangezien zijn ballen weg zijn door de aas. Dan komt daar (normaal) toch een gezond kind uit?


    tegenwoordig krijgen ze alles voor elkaar. ik ga mezelf klonen denk, ben geld waard
    Het heeft alleen x aantal jaar geduurd en een paar duizenden euros gekost
     
    Waarom is het tricky? Als bv xyxyx later een kind wil krijgen en aan jou je zaad komt vragen aangezien zijn ballen weg zijn door de aas. Dan komt daar (normaal) toch een gezond kind uit?



    Het heeft alleen x aantal jaar geduurd en een paar duizenden euros gekost

    karma waardig :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 14:02 ----------



    i lold
     
    Back
    Naar boven