Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (13 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Waar? Is wel lekker weer maar niet echt zon te noemen

    drenthe;d

    al vanaf een uur alleen maar zon. van 12 tot 2 geen wolkje gezien zowat. nu komen er wat kleine wolkjes

    ---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 14:30 ----------

    drenthe;d

    al vanaf een uur alleen maar zon. van 12 tot 2 geen wolkje gezien zowat. nu komen er wat kleine wolkjes

    tijd om DE nieuwe trend te starten. Hello kitty sokken onder een korte broek.
     
    heb heel veel spierpijn man blijf vandaag ffe thuis rusten :fuu: straks wel even kleren kopen
     
    De middag niet hoeven werken waar ik rond 11:00 uur vanochtend achter kwam door wisseling planning.

    Dus vroeg getraind, nu zon (in het zuiden schijnt ie goed) en aangezien mijn weekend is begonnen maar dit weekend niet in teken van kroeg staat, een koude hoegaarden, na het eten gevolgd door een koude Rochefort.

    En mijn vrouw die beloofd heeft haar thaise (hete) kip te maken voor me !

    Wordt echt niet veel beter.
     
    De middag niet hoeven werken waar ik rond 11:00 uur vanochtend achter kwam door wisseling planning.

    Dus vroeg getraind, nu zon (in het zuiden schijnt ie goed) en aangezien mijn weekend is begonnen maar dit weekend niet in teken van kroeg staat, een koude hoegaarden, na het eten gevolgd door een koude Rochefort.

    En mijn vrouw die beloofd heeft haar thaise (hete) kip te maken voor me !

    Wordt echt niet veel beter.

    Die kip klinkt goed...doe jij nog altijd verzendingen via de post?
     
    Het mooie weer. Laat de zomer maar komen. Op de fiets naar gym en heerlijke training gehad:)
     
    Die kip klinkt goed...doe jij nog altijd verzendingen via de post?

    Dat je dat onthouden hebt man !

    Zal haar vriendelijk verzoeken (erbij vermelden dat het voor jou is helpt mss) paar porties extra te maken.

    Is wel pittig, niet enkel nasmaak. Ze kan niet heel veel dingen echt goed maken, maar dat wel !

    Ze bezorgt het zelf aangezien ze waarschijnlijk toch wel weer een date met je heeft een dezer dagen :D
     
    Dat je dat onthouden hebt man !

    Zal haar vriendelijk verzoeken (erbij vermelden dat het voor jou is helpt mss) paar porties extra te maken.

    Is wel pittig, niet enkel nasmaak. Ze kan niet heel veel dingen echt goed maken, maar dat wel !

    Ze bezorgt het zelf aangezien ze waarschijnlijk toch wel weer een date met je heeft een dezer dagen :D

    tumblr_m601f2Pnqg1rzpz9eo1_250.jpg
     
    Back
    Naar boven