MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben je al getrouwd? :P
Zal straks wel ff fake FB aanmaken om je op toe te voegen :P

2 gebakjes op het werk, laatste tijd zijn er echt veel mensen jarig :)

2 gebakjes op het werk, laatste tijd zijn er echt veel mensen jarig :)
27568958.jpg

Hele training alleen in het krachtgedeelte geweest :)

De draak steken en dan zo , lol ik denk dat hij natty IS.

Haha hij heeft wel veel moeite gedaan voor dat filmpje inderdaad, ook wel grappig dat al die YouTube vrienden van hem ook gewoon mee doen. Marc Lobliner en Hanh Champion zitten duidelijk wel aan dat dere cell tech :D

Het kan hem denk ik ook vrij weinig schelen wat anderen denken, als deze video weer viral gaat, dan is dat voor hem persoonlijk alleen maar beter natuurlijk. Weet niet precies of de wedstrijd waar hij zich op voorbereid natural bodybuilding only is of niet, maar goed hij heeft het toch maar ff gedaan.

Haha hij heeft wel veel moeite gedaan voor dat filmpje inderdaad, ook wel grappig dat al die YouTube vrienden van hem ook gewoon mee doen. Marc Lobliner en Hanh Champion zitten duidelijk wel aan dat dere cell tech :D

Het kan hem denk ik ook vrij weinig schelen wat anderen denken, als deze video weer viral gaat, dan is dat voor hem persoonlijk alleen maar beter natuurlijk. Weet niet precies of de wedstrijd waar hij zich op voorbereid natural bodybuilding only is of niet, maar goed hij heeft het toch maar ff gedaan.

ja is een natty comp, sommige mensen hebben zon bord voor hun kop en denken dat iedereen die groter dan hun is juiced. als je ogus van nu vergelijkt met 2011 heeft hij amper gains gemaakt.

[Link niet meer beschikbaar]

Een beauty op mn werk :D compenseert die 8 uur slaapgebrek over de laatste 2 dagen (een beetje)

Terug
Naar boven