AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

IK ga naar het strand.. alleen!!! Iedereen moet werken of studeren hah! lang geleden dat ik op men ééntje nog eens iets heb gedaan.
 
Totaal geen wolkje aan de lucht. Heerlijk dit weer
 
UPS is hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D
latpuley IN.

Rug trainen n DUS !
 
Komt er deze week zeker aan,
aangezien ik nog op wat anderen spullen zit te wachten , komt goed maat :D

Ray........

Moet ik op een dag toch eens werk van maken, een homegym :D Is voor later, denk niet dat de boven en onderburen in ons appartement dat gaan waarderen :p
 
Ligt aan het honorarium :roflol:

Ach, in ieder geval hoeven we dan niet meer te discussieren over wát je bent, eerder over hoe duur ;) Good progress people!


You manwhore you :roflol:


---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 15:18 ----------

IK ga naar het strand.. alleen!!! Iedereen moet werken of studeren hah! lang geleden dat ik op men ééntje nog eens iets heb gedaan.

Je bedoelt behalve Sex?
 
Altijd als ik dit zinnetje lees heb jij hem geplaatst. Misschien kun je een schriftje bijhouden met wie wie is?

Of even aan GetXXL vragen om een online database.
 
Ach, in ieder geval hoeven we dan niet meer te discussieren over wát je bent, eerder over hoe duur ;) Good progress people!


You manwhore you :roflol:

Haha alles is te koop :p
 
Ik stapte daarnet de gym uit met mijn sportzak over mijn schouder en mijn trui in de hand. Ik was onderweg naar de bushalte en opeens kwam er een buitenlander naast mij fietsen. 'Welke sport doe jij?' "ik doe aan krachttraining" 'En hoe lang doe je dat al? Want je bent best gespierd!'

Feelsgood.jpg
 
Ik stapte daarnet de gym uit met mijn sportzak over mijn schouder en mijn trui in de hand. Ik was onderweg naar de bushalte en opeens kwam er een buitenlander naast mij fietsen. 'Welke sport doe jij?' "ik doe aan krachttraining" 'En hoe lang doe je dat al? Want je bent best gespierd!'

Feelsgood.jpg

inb4 xyxyxyx
 
killy gezien vandaag, hij noemde me voor het eerst niet dik :)
 
Eendjes gevoederd in het park terwijl ik nauwlettend voorbij joggende meisjes in de gaten hield met grote tieten. Zitten er ook meisjes met grote tieten op dit forum eigenlijk?
 
Back
Naar boven