Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
Als je meegaat met henk is het zeker de moeite om enkele bakstenen rond je nek te binden en de vijver in te duiken, wel de eendjes niet laten schrikken hé .

hahahaha

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 14:33 ----------

Kan je niet zo'n poepzak ombinden? Je weet wel, zoiets als de paarden soms ook hebben...

Misschien wel een idee, maar ik ga eerst nog een x uit volle macht persen straks.

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Ik denk dat ik tatt vandaag KIJhard in ze kont ga nken , de klooijoy.......

Ano_568

Huge Freak
Lid geworden
3 jul 2011
Ik denk dat ik tatt vandaag KIJhard in ze kont ga nken , de klooijoy.......
I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy cock and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.

Laatst bewerkt:

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Ja lekker tatt ik kan al amper Nederlands hoe moet ik dit nou weer lezen ?!
trouwens ik ben blij dat ik weer 2 cheeseburgers mag eten vandaag..............

Ano_1977_46

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 apr 2013
I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy p*ssy and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.

Die song tekst komt me bekend voor...

ovosnovo

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 jun 2010
Lengte
1m91
Massa
124kg
I will find you and sit over your mouth as your nose penetrates my puckered sphincter, tickling and gyrating against my prostate, then I feel it rising, you begin to wretch as my bowels begin to empty, filling your large nostrils with lumps of half digested sweetcorn and peppers. The gooey liquid makes you gag, thereafter my erect p*nis begins to throb, the glistening precum being replaced by an eruption of bollock yogurt, landing on your hairy p*ssy and flat chest. At this moment both the sh*t flow and semen spurts subside, as I rise, watching you rolling about in shock, mixing your saliva with my putrid droppings and semen, your body becoming one large van gogh creation of the most grotesque kind.

Jezus man heb je originele naam zijn dagboek gelezen ofzo?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/beheerst-buffelen-326875/index32.html#post7736626

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Heb definitief een go op mijn project! YESSSS... alles invoeren en zooi bezuinigen en iedereen blij! :)
eerst op vakantie en dan alles om!

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Heb definitief een go op mijn project! YESSSS... alles invoeren en zooi bezuinigen en iedereen blij! :)
eerst op vakantie en dan alles om!

Heb het idee dat jij erg veel met je werk bezig ben. Het er vaak over hebben zijn de eerste tekenen van een op handen zijnde burnout. Succes.

Naar boven