AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

goeie chest workout gehad

sinds ik startte met cutten zat ik op 5x75 bp, en zit ondertussen op 6x80 en 2x90 notbad.png
 
Sportschool was dicht maar is naar de crossfit sportschool gegaan. Zegt die gast denk wel dat je heel zwaar gaat krijgen. Maar doe maar lekker mee als je niet meer kan, rust je even uit en ga je weer verder.

Was meer dan een minuut sneller dan de nummer 2 :) voerde ik de pullups ook nog is normaal uit en had ik d'r warming up 3x gedaan en de rest 2x omdat ik niet 2x 200m ging rennen ivm blessure. Zegt hij oh goed gedaan had je een beetje onderschat xD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sportschool was dicht maar is naar de crossfit sportschool gegaan. Zegt die gast denk wel dat je heel zwaar gaat krijgen. Maar doe maar lekker mee als je niet meer kan, rust je even uit en ga je weer verder.

Gvd, dit land gaat serieus naar de klote gvd.:mad:

crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool



gvd.:(
 
Gvd, dit land gaat serieus naar de klote gvd.:mad:

crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool



gvd.:(

Crossfit is echt een irritante k*t hype.
 
Yes, maar vast niet de laatste :D

haha, loopt altijd wel wat lekkers daar rond. Sta meestal in kelder, dan later naar boven.. af en toe komt daar wel eens hardstyle. altijd lekker. :P
 
Nog 4 uurtjes en dan het vliegtuig in. :)
 
Gvd, dit land gaat serieus naar de klote gvd.:mad:

crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool
crossfit sportschool



gvd.:(
Crossfit maakt het voor veel vrouwen ook laagdrempeliger om met gewichten te gaan stoeien. En crossfit is meer dan dat idiote squatten op een bal. Vrouwen die ineens massaal high rep lunges enzo gaan doen is toch niets mis mee?
 
Crossfit maakt het voor veel vrouwen ook laagdrempeliger om met gewichten te gaan stoeien. En crossfit is meer dan dat idiote squatten op een bal. Vrouwen die ineens massaal high rep lunges enzo gaan doen is toch niets mis mee?

+1 hij moet zich niet zo aanstellen :rolleyes:
 
Crossfit maakt het voor veel vrouwen ook laagdrempeliger om met gewichten te gaan stoeien. En crossfit is meer dan dat idiote squatten op een bal. Vrouwen die ineens massaal high rep lunges enzo gaan doen is toch niets mis mee?

Goed punt!
Zolang ik er geen last van heb vind ik alles prima maar op het moment dat ik haast onder de voet gelopen wordt door een meute mafketels die 1 of andere imbeciele crossfit oefening aan het doen zijn wordt het anders.
Irritant is ook dat ze vaak meerdere verschillende dumbbell's gebruiken voor 1 oefening die ook tyfuslang duurt, sta je daar te wachten... :(



+1 hij moet zich niet zo aanstellen :rolleyes:

Je kan het maar niet verkroppen he?:roflol:

OT: Auto ophalen vanmiddag.
 
Back
Naar boven