MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Deze gaat nog wel.
    Maar die belachelijke oversized dingen :roflol:

    Oh sorry had er niet bij gezegd dat ik de 48mm versie heb en niet de 45:o + dikte van 15mm. Als ik hem zelf maar wel mooi vind :D
     
    Oh sorry had er niet bij gezegd dat ik de 48mm versie heb en niet de 45:o + dikte van 15mm. Als ik hem zelf maar wel mooi vind :D

    Haha ja true dat :D

    Ik ben meer van de klassiekere chrono's
     
    Ik heb een paar maanden terug een bende Orient watches geimporteert. Word geproduceert in de fabrieken van Seiko, met het material van Seiko. Lekker kwalitatieve horloges voor een prikkie. Heb denk ik ~200 per horloge betaald ofzo.

    Heb toevallig nog een foto van vroegah toen ik m'n eerste had.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Wijzers/Getallen geven s'nachts ook licht (Luminous)
     
    Ik heb een paar maanden terug een bende Orient watches geimporteert. Word geproduceert in de fabrieken van Seiko, met het material van Seiko. Lekker kwalitatieve horloges voor een prikkie. Heb denk ik ~200 per horloge betaald ofzo.

    Heb toevallig nog een foto van vroegah toen ik m'n eerste had.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Wijzers/Getallen geven s'nachts ook licht (Luminous)

    Sambal Bei?
     

    Not sure if srs :roflol:

    www.tutsplus.com
    http://alistapart.com/
    http://www.nngroup.com/articles/
    http://www.google.nl/search?q=best+practice+coding

    Om maar mee te beginnen. Geen universitaire studie nodig. Sterker nog, daar wordt van je verlangd dat je de kennis die je nu opnoemt in je eigen tijd leert. Bij een informatica studie gaat het veel meer om alle wiskunde en de computer zelf. Hier de vakken die ik kan kiezen: http://www.cs.uu.nl/education/

    Thanks. Vind ik erg goed klinken. Moet je bij de UU ook stages lopen en dat soort onzin?

    Moest wel hierom lachen:
    2 A INFOCR m 7.5 Commonsense reasoning
     
    Dit noemt Jesse2010 een review.. Eigenlijk schandalig, niks objectiefs aan. Gewoon laten sterven zo'n topic, maar ik kon het niet laten om te reageren :roflol:

    [Link niet meer beschikbaar]
     
    Heerlijk met me speelgoed gespeeld..........
     
    Dit noemt Jesse2010 een review.. Eigenlijk schandalig, niks objectiefs aan. Gewoon laten sterven zo'n topic, maar ik kon het niet laten om te reageren :roflol:

    [Link niet meer beschikbaar]

    T is ongeveer van het kwaliteit zeggen dat xxl beter is omdat de naam leuker is
     
    T is ongeveer van het kwaliteit zeggen dat xxl beter is omdat de naam leuker is

    Nou nee, als je naar de ingredienten kijkt zie je gewoon dat het maar weer eens ondergedoseerde meuk
    is die ze proberen te hypen met een slecht gekozen naam en nog slechtere gekozen fan boys
     
    Nou nee, als je naar de ingredienten kijkt zie je gewoon dat het maar weer eens ondergedoseerde meuk
    is die ze proberen te hypen met een slecht gekozen naam en nog slechtere gekozen fan boys

    Fan boys... :roflol:

     
    Nou nee, als je naar de ingredienten kijkt zie je gewoon dat het maar weer eens ondergedoseerde meuk
    is die ze proberen te hypen met een slecht gekozen naam en nog slechtere gekozen fan boys

    True :roflol:

    Had voor gemak maar pot b&f whey gehaald maar elke keer als ik dat ding open trek komt die zoete misselijk makende lucht je tegemoet :roflol:

    Vraag je je toch af wat voor bananen ze bij b&f hebben
     
    True :roflol:

    Had voor gemak maar pot b&f whey gehaald maar elke keer als ik dat ding open trek komt die zoete misselijk makende lucht je tegemoet :roflol:

    Vraag je je toch af wat voor bananen ze bij b&f hebben

    En waarom het Volac logo niet meer op hun site staat... ondanks ze toch zo trots waren dat ze de
    beste whey inkochten bij Volac
     
    En waarom het Volac logo niet meer op hun site staat... ondanks ze toch zo trots waren dat ze de
    beste whey inkochten bij Volac

    Something smelly going on...

    tin%20foil%20hat.jpg
     
    topic is wegh :(
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven