MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • haha ja ik ben pas 19 he :) heb deze opleiding in 2 jaar afgerond (staat 3-4 jaar voor).

    kheb geen idee waar je woont, zal vast wel ver weg zijn!
    dan ga je zeker lekker! :thumb:
    tja... kop noord holland.. dus denk ik wel ver ja... :(
     
    haha ja ik ben pas 19 he :) heb deze opleiding in 2 jaar afgerond (staat 3-4 jaar voor).

    kheb geen idee waar je woont, zal vast wel ver weg zijn!

    Gefeliciteerd:)
     
    Adertjes op de zijkant van m'n schouders net tijdens shrugs.
     
    net taart gegeten op het werk, nu weer thuis :D

    straks nog even knallen in de gym en daarna stappen met vriendjes en vriendinnetjes :rolleyes:
     
    Op zich goed nieuws wat betreft een klote situatie...
    maar heb vandaag alles kunnen regelen dat die kennis morgen naar huis kan komen voor zijn laatste dagen thuis.
    Hoog/laagbed electrisch staat er.
    Zuurstof geregeld en aangesloten.
    Overleden telefoon gerepareerd.
    Alles voor internet en skype geinstalleerd en zodanig opgesteld dat hij vanaf bed alles kan bedienen (zo kan hij zijn zoon in het buitenland elke avond skypen)
    Opstelling zodanig gemaakt dat hij ook TV kan kijken.
    Geregeld dat er maaltijden geleverd worden elke dag.
    Boodschapjes gehaald.
    Nu alleen nog medicijnen voor hem ophalen en even een mooie bos bloemen neerzetten en dan is alles klaar voor morgen dat hij gebracht kan worden. Dan morgen erheen om hem op te vangen thuis en alles verder te regelen met zorg. Dan kan hij hopelijk nog even van zijn laatste dagen thuis genieten.

    Ik ben nu kapot... maar hoop dat het voor hem oplevert wat ik en vooral hij ook hoopt... :)
    Ik wilde nu nog even gaan trainen.. maar ben al vanaf 7:00 in de weer en ben gewoon te moe.. :(
    Nu nog was ophangen en schapjes doen voor mezelf...
    Maar het geeft me wel een goed gevoel nu dat alles geregeld is.. en toch ondanks alles maakt dat voor nu even mijn dag goed....
    alhoewel ik soms wel even goed wil vloeken :mad: en janken :(... want wat is het soms gewoon oneerlijk in het leven.
     
    Laatst bewerkt:
    Dat is mooi om te horen marina :) ik weet in ieder geval waar ik aan kan bellen als ik een lekke band heb ;)
    toppers zijn jullie :cool:

    Ik wens je nogmaals sterkte toe en ik hoop dat er toch enigszins iets positiefs uit te halen valt @!

    Groeten, Ray....
     
    Op zich goed nieuws wat betreft een klote situatie...
    maar heb vandaag alles kunnen regelen dat die kennis morgen naar huis kan komen voor zijn laatste dagen thuis.
    Hoog/laagbed electrisch staat er.
    Zuurstof geregeld en aangesloten.
    Overleden telefoon gerepareerd.
    Alles voor internet en skype geinstalleerd en zodanig opgesteld dat hij vanaf bed alles kan bedienen (zo kan hij zijn zoon in het buitenland elke avond skypen)
    Opstelling zodanig gemaakt dat hij ook TV kan kijken.
    Geregeld dat er maaltijden geleverd worden elke dag.
    Boodschapjes gehaald.
    Nu alleen nog medicijnen voor hem ophalen en even een mooie bos bloemen neerzetten en dan is alles klaar voor morgen dat hij gebracht kan worden. Dan morgen erheen om hem op te vangen thuis en alles verder te regelen met zorg. Dan kan hij hopelijk nog even van zijn laatste dagen thuis genieten.

    Ik ben nu kapot... maar hoop dat het voor hem oplevert wat ik en vooral hij ook hoopt... :)
    Ik wilde nu nog even gaan trainen.. maar ben al vanaf 7:00 in de weer en ben gewoon te moe.. :(
    Nu nog was ophangen en schapjes doen voor mezelf...
    Maar het geeft me wel een goed gevoel nu dat alles geregeld is.. en toch ondanks alles maakt dat voor nu even mijn dag goed....
    alhoewel ik soms wel even goed wil vloeken :mad: en janken :(... want wat is het soms gewoon oneerlijk in het leven.

    knuf!
     
    Op zich goed nieuws wat betreft een klote situatie...
    maar heb vandaag alles kunnen regelen dat die kennis morgen naar huis kan komen voor zijn laatste dagen thuis.
    Hoog/laagbed electrisch staat er.
    Zuurstof geregeld en aangesloten.
    Overleden telefoon gerepareerd.
    Alles voor internet en skype geinstalleerd en zodanig opgesteld dat hij vanaf bed alles kan bedienen (zo kan hij zijn zoon in het buitenland elke avond skypen)
    Opstelling zodanig gemaakt dat hij ook TV kan kijken.
    Geregeld dat er maaltijden geleverd worden elke dag.
    Boodschapjes gehaald.
    Nu alleen nog medicijnen voor hem ophalen en even een mooie bos bloemen neerzetten en dan is alles klaar voor morgen dat hij gebracht kan worden. Dan morgen erheen om hem op te vangen thuis en alles verder te regelen met zorg. Dan kan hij hopelijk nog even van zijn laatste dagen thuis genieten.

    Ik ben nu kapot... maar hoop dat het voor hem oplevert wat ik en vooral hij ook hoopt... :)
    Ik wilde nu nog even gaan trainen.. maar ben al vanaf 7:00 in de weer en ben gewoon te moe.. :(
    Nu nog was ophangen en schapjes doen voor mezelf...
    Maar het geeft me wel een goed gevoel nu dat alles geregeld is.. en toch ondanks alles maakt dat voor nu even mijn dag goed....
    alhoewel ik soms wel even goed wil vloeken :mad: en janken :(... want wat is het soms gewoon oneerlijk in het leven.

    heel veel sterkte!

    wat mijn dag opzich een beetje goedmaakte:
    ik had wat cardio gedaan vanmorgen en liep daarna naar de AH. ik had dus nog mn sportschoenen en trainingslegging aan. voor me loopt een vrouw in witte legging maat xxl met knalkuiten.
    achter me hoor ik: wauw leggings bij vrouwen kunnen echt niet man! nee, idd die witte is verschrikkelijk, maar dat meisje met die roze schoenen kan het echt wel hebben.
    :rolleyes:
     
    Dat is mooi om te horen marina :) ik weet in ieder geval waar ik aan kan bellen als ik een lekke band heb ;)
    toppers zijn jullie :cool:

    Ik wens je nogmaals sterkte toe en ik hoop dat er toch enigszins iets positiefs uit te halen valt @!

    Groeten, Ray....
    Dank je. :)
    en een lekke band kan je ook altijd bij mij terecht hoor! :D

    ---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 16:36 ----------

    heel veel sterkte!
    dank je.
     
    Back
    Naar boven