Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Omdat cafeïne en vulmiddel nou eenmaal goedkoop zijn

    Had keer de fout gemaakt op strong te kopen, voelde niks qua spierpomp etc dus nam 2 scoops, enige wat ik voelde was de 600mg caffeine waardoor ik me kapot ging zweten :roflol:

    Heb nu Dr. Jekyll en bevalt goed. Was beetje een gok omdat het low stim is, neem nu 1,5 scoop en die 150mg caffeine is qua energyrush prima te doen
     
    Er zit in

    1,12 aan l argine
    1,65 aan creatine
    2.04 aan taurine
    0.61 aan beta alanine
    0.92 aan citrulline malate
    1.85 aan cafeïne

    Totaal 8.19

    Ram er wat suiker bij, leuke naam en voilà je kan er 50% meer voor vragen dan wat die troep waard is :roflol:

    Zijn die prijzen in euro's of in centen?

    taurine is iets van €0,024 voor 500mg als je het los zou kopen. Dus neem aan dat je zegt dat 1 scoop €0,819 kost?
     
    Zijn die prijzen in euro's of in centen?

    taurine is iets van €0,024 voor 500mg als je het los zou kopen. Dus neem aan dat je zegt dat 1 scoop €0,819 kost?

    In euro's

    Heb gewoon berekend hoeveel euro er van die stof in dat potje zit. Dus in een heel potje zit 8.19 euro aan die stoffen moest je het los kopen

    Dus bijvoorbeeld 250 mg cafeïne

    100 gram poeder kost 20 euro

    Prijs delen door aantal gram, vermenigvuldigen met aantal gram per dosering, vermenigvuldigen met aantal doseringen

    20,00:100x0,250x37=1.85

    Dus er zit 1.85 aan cafeïne in een heel potje
     
    Laatst bewerkt:
    In euro's

    Heb gewoon berekend hoeveel euro er van die stof in dat potje zit. Dus in een heel potje zit 8.19 euro aan die stoffen moest je het los kopen

    Dus bijvoorbeeld 250 mg cafeïne

    100 gram poeder kost 20 euro

    Prijs delen door aantal gram, vermenigvuldigen met aantal gram per dosering, vermenigvuldigen met aantal doseringen

    20,00:100x0,250x37=1.85

    Dus er zit 1.85 aan cafeïne in een heel potje


    Oja, ik keek per scoop :P

    ---------- Post added 15 June 2013 at 12:28 ----------

    Bereken nu s van deze dan?


    labeldrjekyll_1.jpg
     
    Zo hardlopen, daarna een strip diazepam naar binnen werken, dan even douchen en knuffelen met een chick. Ik hou ervan om geknuffeld te worden:o Ik ben nog maar een kleine baby.
     
    T spijt me :(

    Ben ook teleurgesteld in mijzelf.

    maak een soort belofte aan jezelf. Voor elke maand dat je geen kg aankomt geef je mij 1000 euro ofzoiets (is maar een idee:))
     
    Nieuw deadlift personal best tijdens 't cutten en studeren voor examens , onverwacht to say the least
     
    maak een soort belofte aan jezelf. Voor elke maand dat je geen kg aankomt geef je mij 1000 euro ofzoiets (is maar een idee:))

    Voor 1000 euro ga ik wel hele tijd bij restaurants eten.

    Goed idee overigens :roflol:
     
    Heel me kamer opgeruimd net. Lagen aantekeningen en boeken verspreid door me kamer van afgelopen schooljaar. Tyfus stof ook weggehaald.
     
    Straks pizza+bier!!! Cheat day to the MAX. :D
     
    Er zit in

    1,12 aan l argine
    1,65 aan creatine
    2.04 aan taurine
    0.61 aan beta alanine
    0.92 aan citrulline malate
    1.85 aan cafeïne

    Totaal 8.19

    Ram er wat suiker bij, leuke naam en voilà je kan er 50% meer voor vragen dan wat die troep waard is :roflol:
    En dat zijn de consumenten prijzen. Kost hun waarschijnlijk nog geen 4 eu.

    Retarded samenstelling ook weer, godsamme zeg. Doen echt hun best om die Amerikaanse supp bedrijven achterna te gaan. Bullshit verkopen voor bullshit prijzen.
     
    Back
    Naar boven