AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

:o

Ik had het wel in 1 jaar gered als ik niet vast had gezeten.

Nouja nu kan ik volgend jaar mooi zorgen dat ik aan eisen voor decentrale selectie voldoe voor opleiding dus elk nadeel heeft zijn voordeel..

Totdat ze je vragen wat je al die tijd hebt gedaan....

Weet niet precies hoe het bij jouw opleiding zit maar meestal willen ze wel dat je een hoop dingen erbij doet (dacht dat tandheelkunde, vrij populaire studie is). Zou als ik jou was dat jaar (en nu al) je tijd in vullen met een hoop ''extra'' positieve activiteiten, geloof bij geneeskunde dat 1 jaar een bijbaan in de zorg vaak een minimum vereiste is dus dat zal bij tandheelkunde niet veel anders zijn.
 
Totdat ze je vragen wat je al die tijd hebt gedaan....

Weet niet precies hoe het bij jouw opleiding zit maar meestal willen ze wel dat je een hoop dingen erbij doet (dacht dat tandheelkunde, vrij populaire studie is). Zou als ik jou was dat jaar (en nu al) je tijd in vullen met een hoop ''extra'' positieve activiteiten, geloof bij geneeskunde dat 1 jaar een bijbaan in de zorg vaak een minimum vereiste is dus dat zal bij tandheelkunde niet veel anders zijn.

Daarom :p met 3 dagen school heb ik daar genoeg tijd voor.

Moet nog 1 examen inhalen en daarna ga ik maar eens uitzoeken wat ik ga doen.

Overigens heb ik niets uit te leggen mbt het vast zitten, ik stond gewoon ingeschreven op het vavo dus er zit geen gat in mijn cv.
 
Wide grip pull ups, deadhang, 13, 13, 12, 10. Geen idee waar dat vandaan kwam :o
 
Daarom :p met 3 dagen school heb ik daar genoeg tijd voor.

Moet nog 1 examen inhalen en daarna ga ik maar eens uitzoeken wat ik ga doen.

Overigens heb ik niets uit te leggen mbt het vast zitten, ik stond gewoon ingeschreven op het vavo dus er zit geen gat in mijn cv.

Vast zitten doelde ik niet eens op.... Wellicht kunnen ze vragen waarom je zo lang over middelbaar gedaan hebt, maar dat zou je altijd nog uit kunnen leggen door een gebrek aan motivatie en sinds kort past ontdekt hebt wat je wilt doen e.d. zolang je naar aanloop naar de opleiding toe iig goed bezig ben geweest (bijbaantjes, extra activiteiten e.d.) lijkt me dat gewoon prima staan.
 
Vast zitten doelde ik niet eens op.... Wellicht kunnen ze vragen waarom je zo lang over middelbaar gedaan hebt, maar dat zou je altijd nog uit kunnen leggen door een gebrek aan motivatie en sinds kort past ontdekt hebt wat je wilt doen e.d. zolang je naar aanloop naar de opleiding toe iig goed bezig ben geweest (bijbaantjes, extra activiteiten e.d.) lijkt me dat gewoon prima staan.

Oh op die manier..

Zal wel mee vallen, heb tot nu toe elk jaar wel wat gedaan.

Regulier werk nooit eigenlijk, bijna altijd vrijwilligers werk.. Vond t zonde van mijn tijd om voor die paar euro per uur iets te doen wat gewoon niet leuk is. Was dan wel in de positie dat ik t niet nodig had om geld te verdienen maar goed..
 
maar jij moet nu dus nog 1 jaar vwo of havo xyz?
 
Wie hier is wel eens naar index in Duitsland geweest?
 
90% van de supplementen zijn sowieso commerciële bs, whey van b&f is goed, vits/mineralen ook en dan af en toe een pre workout en je hebt alles wat je nodig hebt.

Jonge dat spul van B&F krijg je rare ogen van.
True story.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
in china zijn de gadgets ook beter betaalbaar. :)
zal mijn collega eens vriendelijk aankijken... die moet binnenkort weer naar onze Chinese fabrieksvestiging. :rolleyes:
 
Zijn er nog goede nieuwe pics van Sheren? Kan niet meer op haar facebook kijken :(
 
T hoofd van mijn ouders toen ze beloofd hadden dat ze mij geld zouden geven voor eten en ik vertelde dat t bijna 290 euro was per maand :roflol:

Verbaast me eigenlijk wel hoe veel t is en verklaart gelijk waar mijn geld de hele tijd blijft omdat mijn pa de hele tijd de helft vergeet. :o
 
T hoofd van mijn ouders toen ze beloofd hadden dat ze mij geld zouden geven voor eten en ik vertelde dat t bijna 290 euro was per maand :roflol:

Verbaast me eigenlijk wel hoe veel t is en verklaart gelijk waar mijn geld de hele tijd blijft omdat mijn pa de hele tijd de helft vergeet. :o
"Vergeet" :o
Gewoon kostenbesparing :roflol:
 
T hoofd van mijn ouders toen ze beloofd hadden dat ze mij geld zouden geven voor eten en ik vertelde dat t bijna 290 euro was per maand :roflol:

Verbaast me eigenlijk wel hoe veel t is en verklaart gelijk waar mijn geld de hele tijd blijft omdat mijn pa de hele tijd de helft vergeet. :o
Strong this :o

Ik ga makkelijk 2-3x/week zelf naar de supermarkt voor kleine dingen. En op het einde van de maand denk ik: dafuq, waar is al mijn geld naartoe?
In 't vervolg toch wat meer tijd in mijn lijstje steken!
 
"Vergeet" :o
Gewoon kostenbesparing :roflol:

Lijkt t wel op, hij is deze keer kip en gehakt vergeten.

Snap niet dat hij zich niet afvraagt waarom kan ik opeens voor 20 euro aan salades, worst, beleg en shit kopen.

Vorige week had die dat ook geflikt alleen toen had die biefstuk gekocht. Die had ik dus gelijk ingepikt omdat ik anders geen eten had.

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 21:04 ----------

Strong this :o

Ik ga makkelijk 2-3x/week zelf naar de supermarkt voor kleine dingen. En op het einde van de maand denk ik: dafuq, waar is al mijn geld naartoe?
In 't vervolg toch wat meer tijd in mijn lijstje steken!

Ik ga gewoon alles 1x per maand halen..

9 kilo kip
6 kilo biefstuk
3 kilo pinda's
12 liter sinaasappelsap
24 liter melk
4.5 kilo rijst
4.5 kilo oats
6 kilo ananas
2.4 kilo whey
5 flesjes lijnzaadolie

Bijna 300 euro :roflol:

Groente eet ik dan wel wat ouders bij avond eten doen, misschien paar potten boontjes er bij halen..

En ananas eventueel vervangen voor ander fruit als dat er is
 
Back
Naar boven