XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• zwe
  • Steks

Niet pasta saus

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2013
Lengte
1m91
Massa
71kg
Vetpercentage
9%
Precies. Ze kunnen teleporteren. Ik weet ook hoe het moet (niet mezelf).

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
als in quantum entanglement?

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Wat is dat met het forum vandaag? :roflol:

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
als in quantum entaglement?

ik betwijfel het ten zeerste (althans ik hoop dat dat de uitleg niet gaat zijn), anders is het een enorme verkrachting van dat fysische verschijnsel:roflol:

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
ik betwijfel het ten zeerste (althans ik hoop dat dat de uitleg niet gaat zijn), anders is het een enorme verkrachting van dat fysische verschijnsel:roflol:

het is wel ongeveer de enige fysische verklaring voor teleportatie (maar goed dat aliens er gebruik van kunnen maken tov materie op de aarde is inderdaad onzin, snap ik ook wel anus)

Niet pasta saus

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2013
Lengte
1m91
Massa
71kg
Vetpercentage
9%
als in quantum entanglement?
Nee.
Wat bashar zei is komt ongeveer hier op neer.
Een object is niet in een bepaalde plek (tijd een ruimte bestaan niet), maar de locatie is een eigenschap van het object. Als je de frequentie van het object zo weet te veranderen dat het dan de frequentie heeft van een 'bepaalde plek' matcht dan verschijnt het daar.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Nee.
Wat bashar zei is komt ongeveer hier op neer.
Een object is niet in een bepaalde plek (tijd een ruimte bestaan niet), maar de locatie is een eigenschap van het object. Als je de frequentie van het object zo weet te veranderen dat het dan de frequentie heeft van een 'bepaalde plek' matcht dan verschijnt het daar.

klopt helemaal niet, wave-particle duality kan enkel verklaart worden door een deeltje te beschouwen als een superpositie van oneindig veel verschillende golven (verschil in frequentie dus).
Als al deze golven 'constructive interference' ervaren op het punt waar het deeltje gelokaliseerd is, dan omdat er oneindig veel golven van verschillende frequentie zijn annuleren ze elkaar (destructive interference) op alle andere lokaties.

Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie", het feit dat je over een object spreekt ipv een golf impliceert namelijk dat het met oneindig veel frequenties vibreert. Vibreren met 1 bepaalde frequentie impliceert dan weer een golfvorm.

Niet pasta saus

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2013
Lengte
1m91
Massa
71kg
Vetpercentage
9%
Ja dat snap ik niet, maar ik geloof Bashar.

"Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie",Een object kan dus niet "vibreren met een bepaalde frequentie","
Als jij op een kerk klok slaat dan trilt dat ding toch met een bepaalde frequentie

Naar boven