Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nope.

    Ik heb de Walkera ladybird (3x) en de TBS discovery...(2x)
    en nog 2x 450's.......(QC's)

    en nu begin ik weer met auto's , nitro is besteld.....
    Torche Pro staat hier naast me...
    Heb je al eens een vrouw gezoend?
     
    Zo'n kind bij mij in de straat had ook zo'n benzine auto op afstand bestuurbaar.. ik werd er zo gek van he. Echt elke dag een half uur op en neer door de straat rijden met dat lawaaierig k*tding. gelukkig al 2 jaar niks meer van gehoord ;p
     
    Ray's ideale vrouw.

    i-helicopter-hair.jpg
     
    Nou ik pas. wordt een dure hobby zo, /\ eheheh LOLO :D
    hier is ook een filmpje van dat ze RC vliegtuigen neer knallen maar dan met een shit load aan guns !

    kijk wel ff of ik u'm kan vinden...
     
    hey Ray, heb je al een spandoek gemaakt voor zaterdag broeder
     
    hey Ray, heb je al een spandoek gemaakt voor zaterdag broeder
    Ooo k*t ik wist dat er iets was dit weekend :o
    ik wil serieus komen kijken maar ik heb nu alweer een dubbelen afspraak lopen...

    waar is het en hoe laat ??
    ik ga het gewoon er in passen :D
     
    Geordie shore!
     
    Nope. (is meer speelgoed) .

    Ik heb de Walkera ladybird (3x) en de TBS discovery...(2x)
    en nog 2x 450's.......(QC's)

    en nu begin ik weer met auto's , nitro is besteld.....
    Torche Pro staat hier naast me...

    Leuke verzameling! :)
    Ik wel. Valt tegen. Wil je de mijne kopen? Half-off :P

    Hmm nee laat maar zitten dan.. Ik dacht dat dit een nieuwe versie was, die video die ik postte was vandaag pas geupload door NewEgg die meestal alleen nieuwe gadgets/pc stuff reviewen/unboxen. Ik heb me verder niet echt verdiept in die drone hype, vandaar.. Sowieso lijken die eerste generatie drones mij niet echt geweldig, misschien over een paar jaar :)
     
    Zo'n kind bij mij in de straat had ook zo'n benzine auto op afstand bestuurbaar.. ik werd er zo gek van he. Echt elke dag een half uur op en neer door de straat rijden met dat lawaaierig k*tding. gelukkig al 2 jaar niks meer van gehoord ;p

    :roflol: Daarom heb ik een elektrische gekocht zodat ik ook voor het huis kon rijden, maar uiteindelijk bleek dat het eigenlijk niet meer was dan een paar kilo wegend projectiel dat met 80 door de straat vloog... Dus niet verantwoord en terug naar de grasvelden :p


    Oh en Ray je moet elektro gaan halen... Iets duurder in aanschaf maar stuk sneller, geen stank, geen rommel, geen kabaal, geen gekloot met afstellen.

    Tijd lang nitro en benzine gehad en elektro was echt 100x beter
     
    :roflol: Daarom heb ik een elektrische gekocht zodat ik ook voor het huis kon rijden, maar uiteindelijk bleek dat het eigenlijk niet meer was dan een paar kilo wegend projectiel dat met 80 door de straat vloog... Dus niet verantwoord en terug naar de grasvelden :p


    Oh en Ray je moet elektro gaan halen... Iets duurder in aanschaf maar stuk sneller, geen stank, geen rommel, geen kabaal, geen gekloot met afstellen.

    Tijd lang nitro en benzine gehad en elektro was echt 100x beter

    Wat vind je nou van mijn liedje??

    Toch wel mooi skatje?
     
    Zo'n kind bij mij in de straat had ook zo'n benzine auto op afstand bestuurbaar.. ik werd er zo gek van he. Echt elke dag een half uur op en neer door de straat rijden met dat lawaaierig k*tding. gelukkig al 2 jaar niks meer van gehoord ;p
    Ik ging altijd naar een plek waar niemand last van me had,
    het is mijn hobby .niet die van de buren ;)
    plus dat daar niks aan is. heen en weer :o

    Had vroeger een wild willy (Electra) en een nitro buggy...


    OT:

    Me rug training van net , ik heb eigenlijk niet goed gegeten maar ging als een trein...
    nu aan de kwark......
     
    Ooo k*t ik wist dat er iets was dit weekend :o
    ik wil serieus komen kijken maar ik heb nu alweer een dubbelen afspraak lopen...

    waar is het en hoe laat ??
    ik ga het gewoon er in passen :D

    Samsonweg 5-25, 1521 RA Wormerveer

    zaterdag , 13:00 uur
     
    Samsonweg 5-25, 1521 RA Wormerveer

    zaterdag , 13:00 uur
    Dank je maat.
    Oo op de Industrieweg , ik ga me aller best doen om te komen kijken :D
    ik heb me wekker alvast gezet !! ja NU al........
     
    Dank je maat.
    Oo op de Industrieweg , ik ga me aller best doen om te komen kijken :D
    ik heb me wekker alvast gezet !! ja NU al........

    alsof jij iets anders te doen hebt :roflol:
     
    Back
    Naar boven