XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Morgen (als t goed is) 12 kilo biefstuk ophalen bij sligro :cool:

Kan ik weer 2 maanden vooruit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jelly :o Hoeveel betaal je ervoor?

werk sinds een weekje bij de sligro :p, dinsdag vriesafdeling dus orders verzamelen voor mensen als jij

Aha oke. Geen idee, werk er pas sinds woensdag en nog niet gevraagd over eten/drinken met eventuele korting

Ah, nja t is meestal niet veel goedkoper dan supermarkt maar kwaliteit vlees is wel stuk beter.

Biefstuk is nu in de aanbieding dus haal ik biefstuk, als t niet in de aanbieding is haal ik wel wat anders denk ik. Zelfs met aanbieding is 1/3e van mijn eten biefstuk :roflol:

Voor sommigen onder ons zou de basiscursus geweldloos communiceren geen verkeerd idee zijn

u are 1 fukin cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fukin sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil fukin gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer.

u are 1 fukin cheeky kunt mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol fukin sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil fukin gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer.
i don't think you undetstand im a natural fighter and im naturally a violent person. once i get a couple years behind me im going to fight you brah...i been o nthese board longer than you im telling you im gonna call you out then drive to a specific location to meet you because i dont like you.

Het weer, lekker varen, chillen, tannen. Heerlijk.

Is alleen nog steeds 30 graden in me kamer

En wtf "today was a good day" googlen en je ziet een foto van 2 ppende wijfen :o

Het weer, lekker varen, chillen, tannen. Heerlijk.

Is alleen nog steeds 30 graden in me kamer

En wtf "today was a good day" googlen en je ziet een foto van 2 ppende wijfen :o
Volgens mij telt dat wel als een "good day". :o

Kuiten en onderarmen klaar
Nu cardio

Straks zwemmen

Daarna borst en biceps

Goede vakantie :)

Kuiten en onderarmen klaar
Nu cardio

Straks zwemmen

Daarna borst en biceps

Goede vakantie :)

:cool:

Je hebt de goede weken:p

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 09:13 ----------

Steeds droger worden:D Gaat lekker met voorbereiding.
En..... natuurlijk de 2e tropische dag. Lekker naar t strand:cool:

http://forums.blackstonelabs.co/showthread.php?1173-Who-Am-I/page1

****ing nice dit, een IFBB pro die undercover is op dit forum en alle vragen beantwoord van mensen.
O.a: cycles, kosten, waar juice word gehaald en hoe dit on the road gebruikt/meegenomen word, dingen over grote pro's die echt privé zijn (Kai is bv. een echte buitenbeentje in de mr O top atleten) etc.

edit:
apart thread voor info over cycles van pro(s):
http://forums.blackstonelabs.co/showthread.php?1388-A-Very-Special-Treat-Mr-Olympia-Cycle

Laatst bewerkt:
:cool:

Je hebt de goede weken:p

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 09:13 ----------

Steeds droger worden:D Gaat lekker met voorbereiding.
En..... natuurlijk de 2e tropische dag. Lekker naar t strand:cool:

Volgende week weer werken:(

Daar gaat de 2x trainen per dag, das nog het ergste haha

En natuurlijk niet naar strand

Terug
Naar boven