Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodemloze putmaag, kan non-stop eten. Schuif de ene maaltijd na de andere naar binnen.![]()
Bodemloze putmaag, kan non-stop eten. Schuif de ene maaltijd na de andere naar binnen.![]()

Als jij gewoon zoveel eet dat je kotst, en dan jezelf weer voleet + kots dan rekt je maag echt wel.
Sinds ik na de bbq heb gekotst eet ik echt het dubbele![]()

Als jij gewoon zoveel eet dat je kotst, en dan jezelf weer voleet + kots dan rekt je maag echt wel.
Sinds ik na de bbq heb gekotst eet ik echt het dubbele![]()
Mijn maag krimpt steeds weer heb ik het idee
Neemt niet weg dat t voornamelijk psychologisch is. Ontbijten en heb een hele dag geen honger daarna
Als ik 'vol' zit kan ik meestal makkelijk nog 2-3 glazen water drinken

Zit op 5000kcal clean, gaat er met gemak in.Overigens had ik wel een keer geprobeerd 5000 kcal te eten op 1 dag, alleen was dat een half uurtje nadat ik op bed was gaan liggen weer -1000 kcal![]()
De hoeveelheid eten opbouwen is ook gewoon een mogelijkheid hoor..
En kotsen na een bbq whut?

Overigens had ik wel een keer geprobeerd 5000 kcal te eten op 1 dag, alleen was dat een half uurtje nadat ik op bed was gaan liggen weer -1000 kcal![]()

Check je karma eens.
---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 17:08 ----------
Zit op 5000kcal clean, gaat er met gemak in.
Haha ik eet ook bijna alles clean, moet eigenlijk shakes er uit gooien. Aan de ene kant is t easy eten maar aan de andere kant zit ik daarna een halve dag vol.
@karma
You get my point
Ja het vlees moest op en als mn maten tegen me zeggen: "ja beulen komop kan makkelijk op" dan ben ik niet meer te stoppen hoor
---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 17:08 ----------
Toch nog 4000 kcal![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben wel n man