- Waardering
- 2.744
Sorry

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry

Nou, het is slim om hardcore en goed te trainen als on gear bent. Omdat je dan zoveel uit die periode kan huilen dat je gebruikt.lol idd crypto.. de meeste die zo fel reageren zitten aan de aas maar dat wordt vaak niet gezien als drugs maar ook niet als wondermiddel hoor want je moet 2 keer zo hard trainen als je gebruikt heb ik gehoord..

Haters. the rock had wel een toffe rol imo. als je er zo uit ziet hoef je niet perse badass te zijn.
Vandaag The Iceman gekeken. ook wel een goede film maar alweer eentje die niet goed afliep (ook al wist je dat van te voren al)
je moet er gewoon als comedy naar kijken noobs.. meesten zaten waarschijnlijk te smachten naar een soort pumping iron waarin de ene na de andere wetenschappelijk onderbouwde trainingsmethode voorbij zou komen
---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 19:03 ----------
oblivion al gezien? zo ja wat vond je ervan
Dat mensen werkelijk deze film goed proberen te praten![]()
Ja dat hoorde ik gisteren ook ik kan het vanvond nog een keer proberenHij krijgt op IMDB een 6.7 van 25.000+ stemmen.
Wat vind jij een goede film dan? Ik vind soms films die een 3 krijgen nog wel leuk. en sommige films die die echt goed schijnen te zijn val ik in slaap
Je moet misschien wel een beetje coke en andere dingen kunnen waarderen om hem leuk te vindne?

Ja dat hoorde ik gisteren ook ik kan het vanvond nog een keer proberen
Films zoals Saw/7even/etc vind ik geweldig maar ja das weer Horror...
Ik ook! Heb goeie kwalliteit binnen dus ben benieuwd![]()
Ja dat hoorde ik gisteren ook ik kan het vanvond nog een keer proberen
Films zoals Saw/7even/etc vind ik geweldig maar ja das weer Horror...