AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BUDDY!, mijn cut zit er op. Morgen ff foto's maken voor mijn foto topic. Heeh lekker cheat morgen, dat heb ik verdiend.

    Kun je niet wachten op mijn foto's, in mijn log staat al een voorproefje.
     
    Super training gehad. Paar PR's gezet en van mijn trainer gehoord dat vooruitgang te zien in. :D
    Voelt lekker!
     
    Super training gehad. Paar PR's gezet en van mijn trainer gehoord dat vooruitgang te zien in. :D
    Voelt lekker!
    Netjes :D
    gaat me goed te horen dat het met u ook lekker gaat.
    hoe is het met het mannetje trouwens ook weer blessure vrij ?
     
    Netjes :D
    gaat me goed te horen dat het met u ook lekker gaat.
    hoe is het met het mannetje trouwens ook weer blessure vrij ?
    Dank je.. met mij gaat het lekker! binnenkort nieuw schema. En lekker squatten! :D

    Mannetje.. tja.. niet zo fijn.. gisteren en vandaag verder met onderzoeken... en tot en met half september nog 4 onderzoeken.. dan uitslag en verder zien of er wat uitkomt... maar tot nu toe nog niets helaas... :(
    Maar hij is inmiddels wel op mijn advies bij een dietiste en al 4 kg afgevallen. :D
    Hij wilde naar mij niet luisteren toen ik zei meer eten.. en dat moest hij dus.. en 3 x raden.. hij valt af! :rolleyes:
     
    Dank je.. met mij gaat het lekker! binnenkort nieuw schema. En lekker squatten! :D

    Mannetje.. tja.. niet zo fijn.. gisteren en vandaag verder met onderzoeken... en tot en met half september nog 4 onderzoeken.. dan uitslag en verder zien of er wat uitkomt... maar tot nu toe nog niets helaas... :(
    Maar hij is inmiddels wel op mijn advies bij een diëtiste en al 4 kg afgevallen. :D
    Hij wilde naar mij niet luisteren toen ik zei meer eten.. en dat moest hij dus.. en 3 x raden.. hij valt af! :rolleyes:
    Heel goed top !
    Aaa beterschap gewenst van mij !


    en ja mensen kijken je dan vreemd aan, als je zegt meer (beter) eten :D
    maar keurig hoor 4kg , jullie zijn goed bezig :cool:

    groetjes, Ray.....
     
    Heel goed top !
    Aaa beterschap gewenst van mij !


    en ja mensen kijken je dan vreemd aan, als je zegt meer (beter) eten :D
    maar keurig hoor 4kg , jullie zijn goed bezig :cool:

    groetjes, Ray.....
    Thanks. :)

    ja.. het is ook wel raar voor hem want zij collega's zagen het ook..meer eten en afvallen. :D
    maar ja.. hij eraf en ik erbij.. (hopelijk.. mag maandag weer wegen van mijn trainer... )

    Met jou ook alles okay?
     
    Thanks. :)

    ja.. het is ook wel raar voor hem want zij collega's zagen het ook..meer eten en afvallen. :D
    maar ja.. hij eraf en ik erbij.. (hopelijk.. mag maandag weer wegen van mijn trainer... )

    Met jou ook alles okay?
    Heerlijk met mij ,trainen gaat heerlijk,
    alleen mijn Club (Ajax) staat nu gelijk, dat is het enigste min puntje...

    Alles verders naar behoren :cool:
     
    Heerlijk met mij ,trainen gaat heerlijk,
    alleen mijn Club (Ajax) staat nu gelijk, dat is het enigste min puntje...

    Alles verders naar behoren :cool:
    Goed te horen dat het trainen lekker gaat!
    Balen van je Club.... ik zal duimen voor je!

    Fijn dat alles verder goed is. :)
     
    Pa die rekening zag van juli waar mijn liefste zusjes elke dag een film hadden gekeken :roflol:

    Mogen ze alles terug gaan betalen
     
    Net na 2 dagen ardennen en zware ondervoeding en lekkere durum DONOR op met 1,5liter choco extra
     
    Back
    Naar boven