XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Lengte
1m68
Massa
76kg
vandaag naar winkelcentrum geweest, daar otto pekel tegengekomen. daarna naar all-you-can-eat gegaan

Anoniem10013

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 okt 2010
Lengte
1m85
Refeed dagje gehad, verjaardag met BBQ en bier.. Kom nu alleen wel op de hoeveelheden alsof ik zwaar aan het bulken ben :o

Maar het deed mij wel goed :D

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Net een hardcore training afgerond, waarbij ik mijzelf lekker heb afgestraft:wanker: Op de terug weg kwam ik langs een mooie vlinderstruik, en de vlinders vlogen mooi voor mij. Op dat moment omarmede ik het leven.....Als een klein mietje:wanker: O ja, ik wil die hardcore trainingen naar een hoger level tillen, en voortaan sprinten in de Sahara. Om mij heen zag ik allemaal mietjes, met hun lichte gewichten en gepraat over broodjes & drankjes. Ik HAAT health centers. Maar de hardcore sportscholen in het noorden zijn klote, omdat telkens alles bezet is en ik haat wachten, want ik heb geen geduld. En dan loop ik mijn hoerige flat binnen, denkt een chick dat ik een deur voor haar open ga houden:o Dacht het niet. Dus dat werd een botsing. Ze moest de deur voor mij open doen. Wat denkt ze wel niet. En dat maakte mijn dag goed.

http://www.youtube.com/watch?v=PE9Qm8mShik

peppie01

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2013
Lengte
1m74
Massa
82kg
Net een hardcore training afgerond, waarbij ik mijzelf lekker heb afgestraft:wanker: Op de terug weg kwam ik langs een mooie vlinderstruik, en de vlinders vlogen mooi voor mij. Op dat moment omarmede ik het leven.....Als een klein mietje:wanker: O ja, ik wil die hardcore trainingen naar een hoger level tillen, en voortaan sprinten in de Sahara. Om mij heen zag ik allemaal mietjes, met hun lichte gewichten en gepraat over broodjes & drankjes. Ik HAAT health centers. Maar de hardcore sportscholen in het noorden zijn klote, omdat telkens alles bezet is en ik haat wachten, want ik heb geen geduld. En dan loop ik mijn hoerige flat binnen, denkt een chick dat ik een deur voor haar open ga houden:o Dacht het niet. Dus dat werd een botsing. Ze moest de deur voor mij open doen. Wat denkt ze wel niet. En dat maakte mijn dag goed.

Ze had beter de prullenbak voor je open kunnen houden om daar in de kruipen.

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Lengte
1m84
God heeft geluisterd.
Paar maandjes terug m'n Sennheiser CX300-II's kapot gegaan, rechteroortje van m'n apple 5 in-ears kapot..

http://www.ibood.com/nl/nl/

Monster Gratitude's voor 50 ekkies!
Meteen maar meegenomen, monster is natuurlijk overpriced. maar de kwaliteit van monster is keigoed.
Helemaal in de 0-100 prijscategorie blazen deze jongens alles weg.

Ik blij.

iLoco

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 nov 2012
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
God heeft geluisterd.
Paar maandjes terug m'n Sennheiser CX300-II's kapot gegaan, rechteroortje van m'n apple 5 in-ears kapot..

http://www.ibood.com/nl/nl/

Monster Gratitude's voor 50 ekkies!
Meteen maar meegenomen, monster is natuurlijk overpriced. maar de kwaliteit van monster is keigoed.
Helemaal in de 0-100 prijscategorie blazen deze jongens alles weg.

Ik blij.

gister m´n oortjes van 10 euro kapot gaan, al de zoveelste keer..
Zijn deze Gratitude's echt zo goed? Ben van plan om ze te bestellen

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Lengte
1m84
gister m´n oortjes van 10 euro kapot gaan, al de zoveelste keer..
Zijn deze Gratitude's echt zo goed? Ben van plan om ze te bestellen

In het goede oordopjes topic zei ik;

Op reviews scoren ze 8/10 voor een prijs van $220
Kortom, ze zijn de 220 dollar waard. Laat staan 50 euro'tjes.
Op what-hifi vinden ze zelfs dat deze in-ears bijna gelijk staan aan klipsch Image X10i's wat huidig de beste in-ears op de markt zijn.

En je hebt er ook 2 jaar garantie op.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

#dochter #nooit #willen #hebben

crypt0read

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2012
Lengte
1m99
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Alsof een zoon zoveel beter is. Een dochter is tien keer schattiger dan zo'n irritant jochie. Maar dat is een kwestie van smaak, en smaak is subjectief. Dus ja, hihihihihhihihi

• Like
Waarderingen: Tsn

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Lengte
1m84
Als mijn dochter er zo bij zou lopen zou ik haar een paar flinke klappen op de bil geven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt zo'n stereotype meid die achter alle negers aanloopt en aan elke pik zuigt.

Naar boven