XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vraag me toch af of die crypto echt niet spoort ofdat tie gewoon al ze verhalen faked

hij ontspoort wanneer ie wilt :P

hij faked niet hij heeft serieuze psychische problemen.

Geweldig live setje van meneer angerfist gevonden uit 2000 en n*ger, lekker knallen straks. :wl:

Voor mezelf besloten voor goed te stoppen met alcohol drinken. Hopen dat ik mezelf er ook nog aan kan houden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 16:00 ----------

Voor mezelf besloten voor goed te stoppen met alcohol drinken. Hopen dat ik mezelf er ook nog aan kan houden.

Grootste troll actie van 2013 :roflol:

het zal best gezonder zijn ja, maar je bent jong en keertje bier eens in de twee weken moet geen kwaad kunnen vind ik

yolo

Misschien kan hij geen maat houden waardoor hij, als hij eenmaal drinkt, niet kan stoppen.
Dan is totaal stoppen wel beter :p

Zie onderstaande
Omdat het gezonder en beter is..?

Groot gelijk ;) Succes :)
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 16:00 ----------

Grootste troll actie van 2013 :roflol:
Geen trolling.
Misschien kan hij geen maat houden waardoor hij, als hij eenmaal drinkt, niet kan stoppen.
Dan is totaal stoppen wel beter :p

Juist dit. Veel te vaak fout gegaan al, en gister was de 'druppel'. Ben bang dat als ik gewoon door blijf gaan dat het nog een keer m'n dood wordt, letterlijk :o

Zie onderstaande

Geen trolling.

Juist dit. Veel te vaak fout gegaan al, en gister was de 'druppel'. Ben bang dat als ik gewoon door blijf gaan dat het nog een keer m'n dood wordt, letterlijk :o

No more mr. Vodka :(

Trouwens best ernstig als je een zwerver erom gaat vragen xD

Terug
Naar boven