MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag een steentje mogen gaan schouderen voor TVL (tv limburg)

hebte gij nog een prijs bij die biefstuk"?

13.50 per kilo ex btw, 14 dus ongeveer

Per 200 gram verpakt

Sligro pasje moet je KVK nummer voor hebben maar volgens mij hoefde mijn ma dat nergens in te voeren toen ze pasje bestelde

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 18:48 ----------

Hahaha oke :p allebei de kanten ff dichtschroeien en vervolgens een half uur laten trekken onder warmte lamp o.i.d. dus :D

Oh nee ik doe gewoon ene kant en vervolgens andere kant :p

Tijd afhankelijk van de dikte...

Niet vergeten het vlees halfuurtje van te voren uit de koelkast te halen, en na het bakken nog ff de warmte door het vlees laten trekken door het onder aluminiumfolie te leggen.

die dingen kloppen echt voor geen meter hoor :roflol:

toen ik 16/17 was ook eens gedaan omdat iemand me uit zat te dagen, woog toen nog minder dan nu en stuk slapper, sloeg tegen dat ding en zat net onder t max, gaat er gewoon om hoe je hem raakt.

geldklopperij, je kan beter voor 10 euro een bokszak kopen en daar op slaan

Ken je ook dat ding met van die hoorns? dat je een stier zn hoorns naar elkaar moet drukken

iedereen mij roepen dat ik dat moest doen, ben ik sissy o.i.d. :roflol:

epic sanca

Hond die weer wat verkeerds had gegeten, hoorde haar oprispingen krijgen.

Kon nog net met dat beest onder mijn arm naar buiten rennen en tussen de planten poten voordat het los barstte.

20 tellen later stond ze al weer voor t kastje dat ze koekje wilde :roflol:

Hond die weer wat verkeerds had gegeten, hoorde haar oprispingen krijgen.

Kon nog net met dat beest onder mijn arm naar buiten rennen en tussen de planten poten voordat het los barstte.

20 tellen later stond ze al weer voor t kastje dat ze koekje wilde :roflol:

Lijkt mijn hondje wel, vreetzak haha :p
Weet je wat ze had gegeten?

Lijkt mijn hondje wel, vreetzak haha :p
Weet je wat ze had gegeten?

Geen idee, beest werkt meest rare dingen naar binnen.. Vaak is t een stuk kauwbotje wat ze in 1x inslikt en dan weer uitkotst..

Het is ook altijd kotsen en paar tellen later weer helemaal op orde

ziek

Geen idee, beest werkt meest rare dingen naar binnen.. Vaak is t een stuk kauwbotje wat ze in 1x inslikt en dan weer uitkotst..

Het is ook altijd kotsen en paar tellen later weer helemaal op orde

Okee, wel geluk mee. Mijn ma gaf mijn hondje een keer de brokken (gewoon van haar hoeveelheid) van haar eigen hond. Ze had diarree gelijk en bewoog amper..dacht bijna dat ze dood ging zo sneu lag ze erbij (en ik haar naar de dierenarts tillen want lopen ging niet meer).
Ze krijgt dus niks meer van een ander, alleen van mij. Vooral nadat iemand haar een rauw lap vlees gaf bij de bbq (mormel is 10 kg ofzo)..gelukkig niks aan overgehouden, maar toch. Best lomp.

Terug
Naar boven