MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

RC spul verkocht PC spul verkocht , ik kan naar de HOEREN !!!!!
smug.png
 
En als je buren de politie bellen en zeggen dat het bij de buren (jou dus) heel erg naar wiet stinkt. Is dat wel genoeg voor een huiszoeking?

Weet ik niet, maar denk het niet want kan ook van roken zijn.
Waarschijnlijk zullen ze vragen of ze mogen kijken, maar dat mag je gewoon weigeren.


Ja en nee, politie zal aan je deur komen te staan, als jij ze vervolgens weigert (wat je recht is) gaan zij paar uur later of de volgende dag terug aan je deur staan met een huiszoekingsbevel.
Je maakt je namelijk verdacht als je de politie weigert aan je deur.. In die tijd dat ze terugkomen kan je natuurlijk alles lozen :)
 
Net een afspraak gehad op mn werk. In eerste instantie om informatie in te winnen over het maken van een atlas stone mal.. De uitslag is nog postiever dan dat, ze hebben alle materialen (polyesterhars en glasvezel) waarschijnlijk nog liggen.. En omdat het niet meer binnen verwerkt mag worden, mag ik het wel hebben. Hopelijk wordt het iets, voelt nu nog alsof er straks zo'n epic pinterest fail uit komt :-p

Haha ga je je eigen atlas stone maken?


RC spul verkocht PC spul verkocht , ik kan naar de HOEREN !!!!!
smug.png

woot! Ben je gek geworden? Why?

---------- Post added 23 September 2013 at 14:20 ----------

Ja en nee, politie zal aan je deur komen te staan, als jij ze vervolgens weigert (wat je recht is) gaan zij paar uur later of de volgende dag terug aan je deur staan met een huiszoekingsbevel.
Je maakt je namelijk verdacht als je de politie weigert aan je deur.. In die tijd dat ze terugkomen kan je natuurlijk alles lozen :)

En die huiszoeking kunnen ze wel geregeld krijgen met het argument 'we werden aan de deur geweigerd'?
 
Weet ik niet, maar denk het niet want kan ook van roken zijn.
Waarschijnlijk zullen ze vragen of ze mogen kijken, maar dat mag je gewoon weigeren.

Als er in de winter geen sneeuw op dak blijft liggen valt het ook op
 
Net een afspraak gehad op mn werk. In eerste instantie om informatie in te winnen over het maken van een atlas stone mal.. De uitslag is nog postiever dan dat, ze hebben alle materialen (polyesterhars en glasvezel) waarschijnlijk nog liggen.. En omdat het niet meer binnen verwerkt mag worden, mag ik het wel hebben. Hopelijk wordt het iets, voelt nu nog alsof er straks zo'n epic pinterest fail uit komt :-p

Ben wel benieuwd of je uiteindelijk veel goedkoper uit bent, ik ga ze zelf waarschijnlijk toch bij rogue europe bestellen.
 
Eindelijk contact gehad met iemand die mijn ziekteverloop en uitkering gaat regelen, werd tijd.
Helaas moet ik nog afwachten wanneer mijn baas mij terug mailt over mijn te weinig uitbetaalde salaris :(
Verwacht is dat ik nog 6 weken met weinig centjes moet doen helaas.
Gelukkig nu eindelijk wel schot in de zaak mbt eventueel re-intergratie :D
 
Van mij zijn al 2 fietsen gestolen en ze hebben ook mijn tuinkabouter gegapt. .

ahahahhahahahaha wat voor een incompetent persoon steelt een ****ing tuinkabouter ahhahahahahahaahahahahahaha :roflol:
 
Ben wel benieuwd of je uiteindelijk veel goedkoper uit bent, ik ga ze zelf waarschijnlijk toch bij rogue europe bestellen.

Ook de tijd die het kost. In die uren kun je met werken misschien wel meer verdienen
 
Materiaal krijg ik gratis, anders had ik het ook niet gedaan denk ik.. En het word waarschijnlijk toch onder werktijd knutselen, no biggie
 
Een nieuwe grill getest. De beef was heerlijk mals en geen boter of olie hoeven gebruiken

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 15:16 ----------

nieuwe grill uitgetest. Beef was heerlijk mals en geen olie of vet hoeven gebruiken
 
Eindelijk contact gehad met iemand die mijn ziekteverloop en uitkering gaat regelen, werd tijd.
Helaas moet ik nog afwachten wanneer mijn baas mij terug mailt over mijn te weinig uitbetaalde salaris :(
Verwacht is dat ik nog 6 weken met weinig centjes moet doen helaas.
Gelukkig nu eindelijk wel schot in de zaak mbt eventueel re-intergratie :D
Nieuwe Corleone
 
Ook de tijd die het kost. In die uren kun je met werken misschien wel meer verdienen

Dat zeker ook ja, ik heb überhaupt niet genoeg tijd (en zin) om die dingen zelf te gaan maken.

Materiaal krijg ik gratis, anders had ik het ook niet gedaan denk ik.. En het word waarschijnlijk toch onder werktijd knutselen, no biggie

Aight, dat scheelt natuurlijk :)
 
Wie? Leg uit "grote kerel die hier alleen komt voor onzin van dbb is geen serieus bb forum maar alleen onzin" :)
:roflol: Hoezo moet je alles wat ik alleen met jou bespreek meteen door laten schemeren in al je posts over mij? :roflol: best triest

woman logic, not even once.

Corleone is een subsidietrekker die niks doet met zijn leven en leeft op een uitkering.

Tenminste zo staat hij voor mij bekend
 
:roflol: Hoezo moet je alles wat ik alleen met jou bespreek meteen door laten schemeren in al je posts over mij? :roflol: best triest

woman logic, not even once.

Corleone is een subsidietrekker die niks doet met zijn leven en leeft op een uitkering.

Tenminste zo staat hij voor mij bekend

Met alleen mij? Het staat openbaar op mijn profiel (en jouw profiel) hoor, niks prive..
Ik ben niet zoals corleone in ieder geval :)
 
:roflol: Hoezo moet je alles wat ik alleen met jou bespreek meteen door laten schemeren in al je posts over mij? :roflol: best triest

woman logic, not even once.

Corleone is een subsidietrekker die niks doet met zijn leven en leeft op een uitkering.

Tenminste zo staat hij voor mij bekend

Gelukkig heeft xyxyzy al genoeg belasting betaald, om beiden levenslang van een uitkering te voorzien.
 
Gelukkig heeft xyxyzy al genoeg belasting betaald, om beiden levenslang van een uitkering te voorzien.

Dat van mij kan iedereen wel betalen joh, wat ik waarschijnlijk krijg is zo weinig dat menig student dat nog wel kwijt kan :(
 
Back
Naar boven