MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Stonden er alleen borden, of waren er ook al blokmarkeringen voor de uitrijstrook (waar jij dus inhaalde)?

Blok markering begon ongeveer 100 meter verder (rijbaan ging over op afslag). Vroeger ging de oprit gelijk over in afrit maar nu hebben ze dat veranderd wat gewoon niet logisch is.

Overigens gaf de camper aan linksaf te willen gaan waar de snelweg zich splitst ->rechts inhalen mag
Daarnaast reed er door drukt verkeer langzaam op de linker baan -> filevorming dus rechts inhalen mag ook.
 
Xyxyzy is echt de king of first world problems
 
Ik ken niemand anders die elke dag een ruzie of politie achter zich aan heeft in de auto.
 
Blok markering begon ongeveer 100 meter verder (rijbaan ging over op afslag). Vroeger ging de oprit gelijk over in afrit maar nu hebben ze dat veranderd wat gewoon niet logisch is.

Overigens gaf de camper aan linksaf te willen gaan waar de snelweg zich splitst ->rechts inhalen mag
Daarnaast reed er door drukt verkeer langzaam op de linker baan -> filevorming dus rechts inhalen mag ook.

Nja, logisch of niet..ik snap je punt, alleen die agent is waarschijnlijk iemand van de feitjes en die zegt; jij hebt hem niet ingehaald toen er een blokmarkering was, maar daarvoor al; wat niet mag.
Verder kijken ze vaak niet.
 
I xyzyx I en Hell93 zouden een mooi setje vormen, allebei ongeveer even irritant.
 
Dee gee heeft wel gelijk toch
 
Nja, logisch of niet..ik snap je punt, alleen die agent is waarschijnlijk iemand van de feitjes en die zegt; jij hebt hem niet ingehaald toen er een blokmarkering was, maar daarvoor al; wat niet mag.
Verder kijken ze vaak niet.

Hij is gewoon een tyfus autist :roflol: als hij een eerlijke agent was had hij die camper ook een bekeuring gegeven.

Toen ik camera in zijn gezicht drukte rende die ook gelijk buiten beeld.
 
Dee gee heeft wel gelijk toch

Nee, ik ben irritanter dan I xyzyx I :) Hij heeft geen gelijk.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:37 ----------

Hij is gewoon een tyfus autist :roflol: als hij een eerlijke agent was had hij die camper ook een bekeuring gegeven.

Toen ik camera in zijn gezicht drukte rende die ook gelijk buiten beeld.

Ja precies, wel zo eerlijk natuurlijk..je bent niet de enige die fout zat.
 
Nee, ik ben irritanter dan I xyzyx I :) Hij heeft geen gelijk.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 14:37 ----------



Ja precies, wel zo eerlijk natuurlijk..je bent niet de enige die fout zat.

Ik zat niet fout, als verkeer op de linker rijbaan door drukte danwel andere oorzaak langzamer rijd dan normaal valt t onder filevorming.

Bijkomend feit daarvan is dat rechts inhalen toegestaan is.
 
Ik zat niet fout, als verkeer op de linker rijbaan door drukte danwel andere oorzaak langzamer rijd dan normaal valt t onder filevorming.

Bijkomend feit daarvan is dat rechts inhalen toegestaan is.

Dat weet ik, dat weet jij..maar de agenten, die zijn daar niet zo makkelijk in. Je kunt natuurlijk, als je bewijs hebt, dit voorleggen. Alleen het punt is, als het jouw woord tegen zijn woord wordt, dan is de kans groot dat jij verliest.

Dus het is toch mogelijk. Ben je IRL ook zo

Nee, IRL ben ik heel verlegen en lief (behalve als ik boos ben).
Het irritant doen hier gaat soms vanzelf, soms niet..sommige mensen verdienen het gewoon om irritant tegen gedaan te worden :engel:
 
Ach, jij zou met niemand een mooi setje vormen; onuitstaanbaar kinderachtig. Dat wilt niemand :)

Ik denk dat je het beter uithoudt met een kinderachtig iemand dan met een onuitstaanbare betweter.
 
Ik denk dat je het beter uithoudt met een kinderachtig iemand dan met een onuitstaanbare betweter.

Ligt eraan.
Met een onuitstaanbare betweter van 20 jaar is beter te leven dan met een kinderachtig iemand van 32 jaar.
Geloof me, ik kan het weten.
 
Dat weet ik, dat weet jij..maar de agenten, die zijn daar niet zo makkelijk in. Je kunt natuurlijk, als je bewijs hebt, dit voorleggen. Alleen het punt is, als het jouw woord tegen zijn woord wordt, dan is de kans groot dat jij verliest.

Ik ga er van uit dat er camera's in die auto's zitten.
 
Niet altijd helaas, of ze staan niet altijd aan. Je kunt er wel naar vragen denk ik?

Ach anders vraag ik om verscheuren wegens gelijkheidsbeginsel.

Heb hem direct verzocht ook de camper bestuurder een bekeuring te geven en dat weigerde hij. Staat mooi op beeld, gefilmd met een professionele camera :roflol: . Helaas hebben die autisten nog steeds mijn laptop anders had ik t filmpje wel kunnen uploaden :sad:

Eerst wilde die ook niet een normale bekeuring geven maar zat die wat notities op een blaadje te maken
 
Ach anders vraag ik om verscheuren wegens gelijkheidsbeginsel.

Heb hem direct verzocht ook de camper bestuurder een bekeuring te geven en dat weigerde hij. Staat mooi op beeld, gefilmd met een professionele camera :roflol: . Helaas hebben die autisten nog steeds mijn laptop anders had ik t filmpje wel kunnen uploaden :sad:

Eerst wilde die ook niet een normale bekeuring geven maar zat die wat notities op een blaadje te maken

Zaak van maken :cheer:
 
I xyzyx I en Hell93 zouden een mooi setje vormen, allebei ongeveer even irritant.
Haha idd, kan xyzyz mooi z'n geweldige avonturen vertellen onder het genot van een glaasje fanta.
 
Back
Naar boven