AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ander bed in m'n kamer, hopelijk verdwijnt m'n rugpijn sooooon

Werkte bij mij (geen ander bed maar ander matras). Hiervoor sliep ik op een gegeven moment alleen nog op mn zij omdat op rug/buik slapen pijn aan rug ging doen, na nieuw matras duurde het een weekje ofzo en nu totaal geen last meer

Dr. Meth uitgespeeld denk ik, er is niets meer wat ik kan behalen :(

Werkte bij mij (geen ander bed maar ander matras). Hiervoor sliep ik op een gegeven moment alleen nog op mn zij omdat op rug/buik slapen pijn aan rug ging doen, na nieuw matras duurde het een weekje ofzo en nu totaal geen last meer

Op hoop van zegen dan maar :) Rommel al een aantal maanden met mijn rug, dan ineens een paar dagen pijn, dan weer weken niets aan de hand..

Thx!

Netjes man. wat doe je voor studie? ICT?

Bedrijfskunde MEr

520 schoon waarschijnlijk :)

wat is een afstudeerplek? betaalde stage o.i.d?

binnen een organisatie een opdracht uit mogen voeren die zowel nuttig is voor het bedrijf en aan de eisen van school voldoet, als het daarnaast voor mij ook nog leuk is, is dat mooi meegenome

een betaalde stageplek waar je je scriptie kan doen / afstuderen.
550,- is best netjes.

Exact!

Thx!

Bedrijfskunde MEr

520 schoon waarschijnlijk :)

binnen een organisatie een opdracht uit mogen voeren die zowel nuttig is voor het bedrijf en aan de eisen van school voldoet, als het daarnaast voor mij ook nog leuk is, is dat mooi meegenome

Exact!

holy shit. waarom betalen ze zoveel dan? Ik heb als bijbaan op het bedrijfsbureau van de HES in Rdam gewerkt waar die stages geregeld worden en het hoogste dat voorbij kwam was 1x 400 maar daar moest je duits voor kunnen en ervaring met Oracle voor hebben. 550 is ongehoord veel voor MER.

Ik geloof het gelijk hoor, maar er moet wel een verhaal achter zitten als het zo buiten de norm valt.

Gefeliciteerd iig:D

Overheidsinstantie, enige wat ik kan bedenken? M'n vriendin, oud communicatiestudente (HBO), kreeg eveneens 550.

Vandaar dat ik er zo kapot snel bij was, muaha.

holy ****ing shit.

Laatste aflevering van spartacus. mind = blown

Sweet :)
Blijkbaar morgen al Assassins Creed 4: The Black Flag binnen :D

Dat red sox smack down, ik had echt geld moeten gooien op die -1.5...fakking 8-1

Iemand nog een B&F kortingscode over? Karma en warme groente ter vergoeding!

Chick bij bushalte die telcoïtust :roflol:

Ooh yeah yeah
Tell me what to do mmm

:roflol:

Terug
Naar boven