XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84
Dracula's post workout

2lxil3d.jpg

Hoe gaat het nu moet jou?
Ik zie dat je in het ziekenhuis ligt? Heb de laatste dagen niet alles gelezen

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Lengte
1m64
vragen om later te beginnen, zodat je eerst kunt gaan trainen.

Damn! :)

Wouldwife.jpeg

Voorheen was het zo dat ik alleen op zaterdag werkte, als ik daarvoor kon trainen. De sportschool is op zondag nu eenmaal dicht haha. Maar omdat mijn lijf rammelde + het op het werk te druk was, was het erbij ingeslopen.

Maar als het goed is, dan kan ik nu weer iedere zaterdag voor het werk trainen :D
Wel in een 1e klas baggergym (zon eentje waarbij ze zelfs frontsquatten onderbreken om te vragen of ik pussypads wil hebben), maar ik ben al lang blij dat ik op zaterdag ook weer kan trainen.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 07:05 ----------

Helaas:p

Echt wel, helemaal als je net van plan was een douche te nemen.:p
Beter nu dan midden in de winter, warmte blijft nu wel iets hangen nog.
Hahahaha of die warmte nu wel of niet blijft hangen, het is gewoon k*t als het niet werkt. Brrrrr!
Ik ben blij voor je dat het verholpen is

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Hoe gaat het nu moet jou?
Ik zie dat je in het ziekenhuis ligt? Heb de laatste dagen niet alles gelezen

rustig, geen koorts, weinig pijn, bloeding is al pak verminderd(nog maar 2ml bij sinds die foto).

Ms vandaag al naar huis, maar ws morgen maar pas.

Plofkop is al een pak minder, bloeddruk ook, ik slaap als een roos, eindelijk die k*tmeds wegh.

Great mood, alleen nog beetje stress voor uitslag binnen 2 weken of er maligne cellen zijn gevonden, en of het ms teruggroeit.

Laatst bewerkt:

Sjors26

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2013
Lengte
1m75
Massa
67kg
rustig, geen koorts, weinig pijn, bloeding is al pak verminderd(nog maar 2ml bij sinds die foto).

Plofkop is al een pak minder, bloeddruk ook, ik slaap als een roos, eindelijk die k*tmeds wegh.

Great mood, alleen nog beetje stress voor uitslag binnen 2 weken of er maligne cellen zijn gevonden, en of het ms teruggroeit.

Beterschap.

Heb je lekkere zusters?

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68

Hoop dat je snel hersteld en naar huis kan.
Spannende weken nog even... Ik duim mee op goed nieuws.
Beterschap

djryan87

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hmm, beterschap Calyptus!

@ joostd, kan je niet gewoon beter een andere radio unit halen MET outputs? Die van mijn heeft 3x2 tulp. Zelf geen ervaring met actieve subs, altijd aparte versterkers gehad voor subs en speakers :(

OT (eigenlijk ''Wat maakte mijn dag gisteren goed?''): Ik zag gisteren gewoon voor het eerst sinds lange tijd in de gym een meisje squaten. Weliswaar in de smith, maar squat rek was sowieso bezet door een paar non-lifters. Helaas heeft ze al een vriend :o /creepmode

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
OT (eigenlijk ''Wat maakte mijn dag gisteren goed?''): Ik zag gisteren gewoon voor het eerst sinds lange tijd in de gym een meisje squaten. Weliswaar in de smith, maar squat rek was sowieso bezet door een paar non-lifters. Helaas heeft ze al een vriend :o /creepmode
Moet je toch eens bij ons komen. Vrijdag waren er wel 2 meiden aan het squatten! ;)
oke.. 1 in het squat rek en 1 in de smith maar toch he!

djryan87

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Moet je toch eens bij ons komen. Vrijdag waren er wel 2 meiden aan het squatten! ;)

Haha ja de laatste vrouw die hier squats deed was Sanne, en zij squatte meer als 99% van de gasten hier :lol:

Voor de rest af en toe een paar vrouwen die hun benen trainen op machines, maar deze traint ook nog eens haar upper body :D Ik denk dat ik vanaf januari maar ga verhuizen naar de nieuwe Big Gym..

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Haha ja de laatste vrouw die hier squats deed was Sanne, en zij squatte meer als 99% van de gasten hier :lol:

Voor de rest af en toe een paar vrouwen die hun benen trainen op machines, maar deze traint ook nog eens haar upper body :D Ik denk dat ik vanaf januari maar ga verhuizen naar de nieuwe Big Gym..
Ja Maar Sanne is gewoon een spierbundel he! Die squat de meesten er wel uit!
Hier zijn het vnl cardiovrouwen zeg maar. Maar er zitten er toch wel een paar bij die serieus trainen.
Ze zijn er alleen bijna nooit op tijden dat ik train.:o
Soms als ik een keer 's avonds moet werken ga ik eerder trainen en zo nu en dan is er dan echt wel een vrouw die serieus traint. Ook leuk om te zien. Ben ik een keer niet alleen als vrouw. :D

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Beterschap.

Heb je lekkere zusters?
thx

niks. Assistente van de opererende prof is wel nice, maar ik denk dat mn kansen verkeken zijn na met mn tong uit mn bek op de operatietafel te liggen.

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Bij mij zitten alleen maar cardio chicks..

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Lengte
1m64
Hier zijn er ook meerdere, en het worden er steeds meer :)

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 10:43 ----------

Sanne is gewoon stoer :D

fiezefur

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 okt 2008
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
µ

hier ook, meer in het model walvis en met aquarius in de hand. :(

True, van het type die het laten lijke of yoga-pants een slechte uitvinding zijn.

• Like
Waarderingen: LM

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
ik train in een gym die lijkt op een inrichting; echt one fly over the coocooks nest.
never a dull moment :o

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Net nu ik bij me vriendin ben waait het zo hard en is de dichtsbijzijnde sportschool 16km verderop ipv 1km:p
Straks de wind trotseren op scooter;p

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Lol vanwege de voorspelde wind had m'n moeder wat van die stenen zonnen, die aan ons huis hangen, eraf gehaald zodat ze niet kapot zouden waaien. Bleken er vleermuizen achter te zitten in hun winterslaap.... :o

joostd

Huge Freak
Lid geworden
26 apr 2012
Lengte
1m84
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Net nu ik bij me vriendin ben waait het zo hard en is de dichtsbijzijnde sportschool 16km verderop ipv 1km:p
Straks de wind trotseren op scooter;p

verkapte 'ikhebeenvriendin' post

Naar boven