AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Voelt alsof de dagen steeds sneller gaan, zal ook wel komen omdat het steeds minder lang licht is..
Moet nog zoveel dingen regelen voordat ik vertrek, huur opzeggen, ontslag nemen, morgen nieuw paspoort regelen..
Kijk er zo naar uit om over een aantal weken dit land, dit leven en voornamelijk dit volk achter me te laten voor onbepaalde tijd. :D

Heerlijke training en blonde chick die me geil aanstaarde toen ik helemaal bezweet de sportschool verliet:o

Voelt alsof de dagen steeds sneller gaan, zal ook wel komen omdat het steeds minder lang licht is..
Moet nog zoveel dingen regelen voordat ik vertrek, huur opzeggen, ontslag nemen, morgen nieuw paspoort regelen..
Kijk er zo naar uit om over een aantal weken dit land, dit leven en voornamelijk dit volk achter me te laten voor onbepaalde tijd. :D
Wat spannend :)
ga je ook dbb verlaten ?

waar ga je heen afghanistan?

Zeg pinda, ik zou t waarderen als je alleen ranzige dingen plaatst die ook op iPhone werken

Doe ze de groeten in Syrië. :wave:

4x 160kg BOBR

Terug
Naar boven