Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • geen ervaring met inrichtingen, krijg jij daar verlof sky? ;)

    Sky is volgens mij een beetje boos omdat hij niet naar zijn ouders mocht dit weekend.. je moet je natuurlijk wel gedragen in zo'n inrichting.
     
    Sky is volgens mij een beetje boos omdat hij niet naar zijn ouders mocht dit weekend.. je moet je natuurlijk wel gedragen in zo'n inrichting.

    ja 1 roidrage en al mijn privileges weg voor een maand :fuu: en het was maar een porseleinen bord dat kapot ging
     
    de reactie:

    "Beste Jeff Gaynes, het gaat hier om een schrijffout. Slechts 47 % van de kandidaten slaagt voor het interview met de selectiecommissie, terwijl slechts 1 op 11 kandidaten slaagt in het geheel van de selectieproeven."
    doodserieus:roflol:

    :roflol:
     
    Wanneer zijn Lm en ik welkom bij je yoga clubje?

    Jullie kunnen toch ook met zijn tweetjes in Utrecht gaan? Daar is yoga ook helemaal hip. Misschien dat Obee mee wilt, die woont daar ook. Alleen is hij de laatste tijd wel verandert...
     
    Jullie kunnen toch ook met zijn tweetjes in Utrecht gaan? Daar is yoga ook helemaal hip. Misschien dat Obee mee wilt, die woont daar ook. Alleen is hij de laatste tijd wel verandert...

    nee-hee we willen met jou!
    jij bent zeker een beetje verlegen?
     
    wtf did i just see
    Volgens mij is het allemaal niks die kunstmatige hulpmiddelen. Ik heb ooit een pijpapparaat gekocht online en het was niks, ik heb 'em gewoon weggegooid want het ding zoog.
     
    • Like
    Waarderingen: 515
    Volgens mij is het allemaal niks die kunstmatige hulpmiddelen. Ik heb ooit een pijpapparaat gekocht online en het was niks, ik heb 'em gewoon weggegooid want het ding zoog.

    waarom ga je niet aan de vrouw?
    kom een dag met de sheikh op pad, ik laat je het leven zien Trenchmouth
     
    Back
    Naar boven