- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Terecht, bedank de feministen maar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 4e in de rij bent en er is nog geen kassa bijgekomen voor die tijd (tot alle kassa's bezet zijn) waar je bij aan kan sluiten krijg je je shit gratis.
Net boodschappen gaan doen bij de jumbo. 4e in de rij en er was maar 1 kassa open, dus alles gratis (t.w.v. 86 euro) Hoefde enkel statiegeld van kratje bier af te rekenen maar ik had nog wat statiegeld teruggebracht dus kreeg zelfs een tientje mee
ik niet snap
---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------
kan niet tippen aan verkrachtende taxichauffeurs wed ik![]()
Als je 4e in de rij bent en er is nog geen kassa bijgekomen voor die tijd (tot alle kassa's bezet zijn) waar je bij aan kan sluiten krijg je je shit gratis.
Er zijn ongetwijfeld ook homocoïtusuele taxichauffeurs, hoop dat jij ooit goed gepakt wordt.

leuk beleid, heb altijd een hekel aan wachten in de rij
---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
ik ben geen pauper die een taxi nodig heeft
inb4 discussie over associatie tussen paupers en taxi's

Net boodschappen gaan doen bij de jumbo. 4e in de rij en er was maar 1 kassa open, dus alles gratis (t.w.v. 86 euro) Hoefde enkel statiegeld van kratje bier af te rekenen maar ik had nog wat statiegeld teruggebracht dus kreeg zelfs een tientje mee
Hij geeft aan dat hij geen pauper is die taxi nodig heeft
> taxi = bestemd voor paupers?

De gif nog een beetje slordig, het was ook wel moeilijk om een goed stukje te vinden in het originele filmpje. Maar ik had geen zin om teveel tijd erin te steken, misschien dat ik het nog eens aanpas of een nieuwe maak..Nice die gif![]()
Je had van die voorste nog Ray kunnen maken