jep zoiets, alleen bij meditatie zijn er studies gedaan dat het voordelen heeft
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep zoiets, alleen bij meditatie zijn er studies gedaan dat het voordelen heeft
Ging net nog even een avond drolletje leggen, was best een grote maar hoefde in principe niet te vegen. Toch wel het hoogtepunt van de dag, en de hond van mn broertje was vandaag jarig. 3 jaar alweer, hieperdepiep hoera.

Ging net nog even een avond drolletje leggen, was best een grote maar hoefde in principe niet te vegen. Toch wel het hoogtepunt van de dag, en de hond van mn broertje was vandaag jarig. 3 jaar alweer, hieperdepiep hoera.

ik bedoel dat je niet moet mediteren en gelijk moet verwachten dat sommige dingen beter gaanje komt er op ten duur wel achter
---------- Toegevoegd 8 November 2013 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 November 2013 om 23:58 ----------
zit er wel over na te denken om dat te doen om wat flexibeler te wordendurf alleen geen lessen te nemen. komt nogal nichterig of viespeukerig over
ik bedoel dat je niet moet mediteren en gelijk moet verwachten dat sommige dingen beter gaanje komt er op ten duur wel achter
---------- Toegevoegd 8 November 2013 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 November 2013 om 23:58 ----------
zit er wel over na te denken om dat te doen om wat flexibeler te wordendurf alleen geen lessen te nemen. komt nogal nichterig of viespeukerig over

nee dat zeg ik toch nietDus vrouwen die aan krachttraining doen zijn ook viespeuken?![]()
Denk eerder de soort mannen die yoga lessen volgen of vrouwen willen oppikken, of nogal excentriek zijn. kan het fout hebbennee dat zeg ik toch nietDenk eerder de soort mannen die yoga lessen volgen of vrouwen willen oppikken, of nogal excentriek zijn. kan het fout hebben

nee
ik zal wel foute vooroordelen hebben. jij dan?

Dus vrouwen die aan krachttraining doen zijn ook viespeuken?![]()
Ik ga het eens proberen. Kan toch gratis de lessen volgen!Yep, doe eens een les mee en je zal zien dat 't totaal afwijkt van jouw beeld. Gozer in mijn les doet ook aan BB, imo prima combinatie. Ik volg het zelf 1x per 2 weken omdat het redelijk duur is, rest doe ik thuis
Ohya, mijn moeder doet nu ook een yoga opleiding, ze wilt later les geven![]()
nee dat zeg ik toch nietDenk eerder de soort mannen die yoga lessen volgen of vrouwen willen oppikken, of nogal excentriek zijn. kan het fout hebben
-x-Ik zal het posten als ik op het vliegveld sta inc. laatste baardpic update-x-
Ik zal het posten als ik op het vliegveld sta inc. laatste baardpic update-x-
Ik zou het wel op prijs stellen als je na aankomst hier een soort jihad log bijhoud inclussief fotos en dagelijkse update.
Ik zal het posten als ik op het vliegveld sta inc. laatste baardpic update-x-