XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic


  • Dat is lullig, een standaard mailtje. Ik krijg de felicitaties van alle mods persoonlijk en van EricR krijg ik er zelfs twee!

    lol.gif
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag de dag dat mijn 25kw kitje uit de motor mag, en ik van 34 naar 100pk ga :)
     
    Vandaag de dag dat mijn 25kw kitje uit de motor mag, en ik van 34 naar 100pk ga :)

    Nice! Geniet ervan. Helaas is het mooie weer nu wel voorbij.

    Even een offtopic vraagje die me gister gesteld werd, en waar ik geen antwoord op wist.
    Levert een bepaalde omvang aan spier bij iedereen dezelfde kracht? Als je bijvoorbeeld bij een bodybuilder die 3 jaar traint een stukje spiermassa pakt, laten we zeggen 10 gram, en je pakt bij een non-lifter ook exact 10 gram spiermassa, is de kracht die die stukjes spier hebben gelijk of verschilt deze?
    Als de kracht namelijk identiek zou zijn volgt daaruit de redenatie dat het verschil ik kracht puur door verschil in spiermassa is te verklaren, maar zo simpel is het volgens mij toch niet (mentale kracht zoals wilskracht e.d.) niet meegerekend.
     
    Gefeliciteerd hard gains!


    @euphorea, Nice man! Veel plezier en rij voorzichtig.
     
    Nice! Geniet ervan. Helaas is het mooie weer nu wel voorbij.
    Zolang het boven de 5 graden blijft kan ik nog prima rijden met een thermopak onder m'n leren pak. Wel uitkijken voor de blaadjes in de bochten :o
    Gefeliciteerd hard gains!


    @euphorea, Nice man! Veel plezier en rij voorzichtig.
    Ik ga m'n best doen. Ben me in ieder geval bewust van de gevaren en kwetsbaarheid ;)
    100 pk :o

    Keertje racen? :trollface:

    Jahoor, 3.8 seconde van 0-100 dus die k*t audi van je zie ik wel in m'n spiegeltje :$
     
    Zolang het boven de 5 graden blijft kan ik nog prima rijden met een thermopak onder m'n leren pak. Wel uitkijken voor de blaadjes in de bochten :o

    Ik ga m'n best doen. Ben me in ieder geval bewust van de gevaren en kwetsbaarheid ;)


    Jahoor, 3.8 seconde van 0-100 dus die k*t audi van je zie ik wel in m'n spiegeltje :$

    :roflol: Ik was wel van plan een Audi mee te nemen maar die gaat in 3.9 naar de 100, standaard :p
     
    Zou bezoek krijgen aan wie ik beloofd had vegetarische lasagna te maken, moet de lasagna alleen de oven nog in, meldtie zich ziek.
    Zijn er nog bulkende dames die zich willen melden om deze overheerlijke lasagna met mij te verorberen? :D Anders eet ik de komende 3 dagen lasagna omnomnom
     
    Ik dacht dat je (Haatbaardje) al op het vliegtuig of een tank zou zitten ?!
     
    Zou bezoek krijgen aan wie ik beloofd had vegetarische lasagna te maken, moet de lasagna alleen de oven nog in, meldtie zich ziek.
    Zijn er nog bulkende dames die zich willen melden om deze overheerlijke lasagna met mij te verorberen? :D Anders eet ik de komende 3 dagen lasagna omnomnom

    Waar woon juh?
     
    Back
    Naar boven