djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
in deze vid denk ik eerder dat ze valium ofzo heeft genomen![]()
Lijkt er wel op inderdaad, totaal ontspoord in ieder geval..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in deze vid denk ik eerder dat ze valium ofzo heeft genomen![]()
Waarom zou je met zes meiden wat gaan eten na de tentamens. Lijkt me dodelijk saai. Of je moet die roddels en verhalen van ze leuk vinden.
ohja, en een geile Marokkaan die constant voorvocht aan het verliezen was door al die pikante onderwerpen 
Mwah, ben een echte gentleman. Had me daarna thuis suf gerukt

niet geziendus jij was dat bij dat progamma van stegeman laatst, over die taxi chauffeurs

Mwah, ben een echte gentleman. Had me daarna thuis suf gerukt![]()
Goed van je dat jij het stereotype van handtastelijke mocro doorbreekt xxx

Zij zat ook aan mij, en zij was ook dat meisje die mij vroeg wie van hen ik zou doen. |Waarna ik als antwoord gaf dat ik haar zou doen samen met de half Italiaanse![]()
Hij is een homo. Homo.Waarom zou je met zes meiden wat gaan eten na de tentamens. Lijkt me dodelijk saai. Of je moet die roddels en verhalen van ze leuk vinden.
Zij zat ook aan mij, en zij was ook dat meisje die mij vroeg wie van hen ik zou doen. |Waarna ik als antwoord gaf dat ik haar zou doen samen met de half Italiaanse![]()

Mwah, ben een echte gentleman. Had me daarna thuis suf gerukt![]()

Werd wel tijd met je flubberkont.
hopelijk doet eminem weer een song zoals deze om de "beef" te eindigenLekker slim om gezeik van Eminem op je hals te halen. Als dat tenminste zo is en inderdaad geen publiciteitsstunt. Het is tenslotte niet zo dat Eminem het afzeiken van mensen tot een kunstvorm verheven heeft en een hele dikke reputatie heeft opgebouwd enkel en alleen al om dit simpele feit?
Hoe dan ook, Afrojack is een clown.
heerlijk voor in de gym