AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker slim om gezeik van Eminem op je hals te halen. Als dat tenminste zo is en inderdaad geen publiciteitsstunt. Het is tenslotte niet zo dat Eminem het afzeiken van mensen tot een kunstvorm verheven heeft en een hele dikke reputatie heeft opgebouwd enkel en alleen al om dit simpele feit?

Hoe dan ook, Afrojack is een clown.

Waarom zou je met zes meiden wat gaan eten na de tentamens. Lijkt me dodelijk saai. Of je moet die roddels en verhalen van ze leuk vinden.

Nee, het is juist lachen. We hadden een Bi, 2 Turske, een half Italiaanse, een dikke en een met 3 minderheden opgerold in één. :D ohja, en een geile Marokkaan die constant voorvocht aan het verliezen was door al die pikante onderwerpen :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Mwah, ben een echte gentleman. Had me daarna thuis suf gerukt:D

En je hebt niks gedoet? Fakking beta fag....

Zij zat ook aan mij, en zij was ook dat meisje die mij vroeg wie van hen ik zou doen. |Waarna ik als antwoord gaf dat ik haar zou doen samen met de half Italiaanse :D

Gewoon zeggen dat je ze alle 6 in één keer doet, minds will be blown, pussies will be wet, c**ks shall be sucked, and jizz shall be cummed

Wat voor cockblocker ben je btw als je 6 chicks hebt en je niet ff een maatje of 2 belt. Gierig brah, erg gierig. Mja je bent niet eens balls deep gegaan dus dat zegt al genoeg XD

Zij zat ook aan mij, en zij was ook dat meisje die mij vroeg wie van hen ik zou doen. |Waarna ik als antwoord gaf dat ik haar zou doen samen met de half Italiaanse :D

Ze vraagt of je haar zou doen (ja dat vraagt ze in feite) en jij doet er niks mee? :o

Heel erg jammer, ze wou sowieso man.

en hij gaat naar huis om te sjorren. :lol::lol::lol: sorry adil maar you are losing bro-credits.

ik vin je nog altyd leuk, gladde mocroboy ;p

Bro-tip: altijd blijven escaleren, vuile beta phaggot.

Lekker slim om gezeik van Eminem op je hals te halen. Als dat tenminste zo is en inderdaad geen publiciteitsstunt. Het is tenslotte niet zo dat Eminem het afzeiken van mensen tot een kunstvorm verheven heeft en een hele dikke reputatie heeft opgebouwd enkel en alleen al om dit simpele feit?

Hoe dan ook, Afrojack is een clown.
hopelijk doet eminem weer een song zoals deze om de "beef" te eindigen :D heerlijk voor in de gym
http://www.youtube.com/watch?v=0xpAqxH2Kzw

Terug
Naar boven