- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Wacht maar tot je naar de wc moet
Prepare your neusgaten
2 wc's en ben nu niet thuis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht maar tot je naar de wc moet
Prepare your neusgaten

Wat is er eigenlijk gebeurd met hem en Icecreamfitness?
De Karcher Window Vac
Ipv een paar uur zemen, poetsen, spoelen, spugen en janken :
paar keer sprayen, zuiger aan, swooosh *blinkende ramen, tv's en andere gladde oppervlaktes*
IK HOU VAN AUTOMAGISCH![]()
Klinkt als meer werk dan een schoonmaakster betalen

Klinkt als meer werk dan een schoonmaakster betalen
Bullshit, het is bewezen dat schoonmaken een positief effect heeft op je stemming (srs), daarnaast is het ook anabool dacht ik.

Mijn god Angelus, wordt het eens niet tijd voor een vriendinnetje?
Bullshit, het is bewezen dat schoonmaken een positief effect heeft op je stemming (srs)
Wat is er eigenlijk gebeurd met hem en Icecreamfitness?
Ik ben rijk geworden door alleen mensen te betalen voor dingen die ik zelf niet kan.
Onthoud deze tip en ook jij zult ooit de rottende spelonken van de vinex-hell verlaten![]()
Bullshit, het is bewezen dat schoonmaken een positief effect heeft op je stemming (srs), daarnaast is het ook anabool dacht ik.
Pls je home gym is net zo duur als alleen mijn gewicht schijven
Daarnaast kun je alleen in een Vinex wijk wonen als je in de stad woont, had verwacht dat jij dat wel zou weten.
---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------
Bewegen heeft een positief effect, de specifieke activiteit maakt geen drol uit.

Can confirm.
Ik word er altijd helemaal zen van. Koken idem.

Pls je home gym is net zo duur als alleen mijn gewicht schijven
Daarnaast kun je alleen in een Vinex wijk wonen als je in de stad woont, had verwacht dat jij dat wel zou weten.
---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------
Bewegen heeft een positief effect, de specifieke activiteit maakt geen drol uit.
mijn eerste vriendin deed dat vroeger, beroofde met een groepje mocros dronke studenten 's nachts
uiteindelijk ook vreemd gegaan met een mocro
Je bent z'n verzameling roids vergetenheb je hem weer met zen.. ik heb geld.. verder heb je dan ook helemaal niets hea denk ik? aangezien het altijd op het zelfde punt komt..