XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat is er eigenlijk gebeurd met hem en Icecreamfitness?

Deze meneer doet objectieve en eerlijke supplementen reviews, dat vinden sommige supplementenbedrijven niet leuk, die bedrijven hadden hem aangeklaagd/bedreigd waardoor hij zijn fitness kanaal kwijt is geraakt.
Zeer jammer, maar helaas de realiteit.

In Amerika kunnen supplementenbedrijven je letterlijk voor miljoenen aanklagen en winnen, als je ook maar iets verkeerds vertelt over hun producten en dat publiceert.

De Karcher Window Vac

Ipv een paar uur zemen, poetsen, spoelen, spugen en janken :

paar keer sprayen, zuiger aan, swooosh *blinkende ramen, tv's en andere gladde oppervlaktes*

IK HOU VAN AUTOMAGISCH :heart:

De Karcher Window Vac

Ipv een paar uur zemen, poetsen, spoelen, spugen en janken :

paar keer sprayen, zuiger aan, swooosh *blinkende ramen, tv's en andere gladde oppervlaktes*

IK HOU VAN AUTOMAGISCH :heart:

Klinkt als meer werk dan een schoonmaakster betalen

Wat is er eigenlijk gebeurd met hem en Icecreamfitness?

Het is nu Juggernautfitness, gewoon hetzelfde concept. Hij had legal issue's vanwege die AAS video's waarin bij bepaalde bodybuilders beschuldigde van AAS gebruik, en o.a. Layne Norton heeft hem aangeklaagd voor duizenden dollars en dat de betreffende video's offline moesten. Icecreamfitness stond op Jason's eigen naam. Dat Juggernautfitness heeft een andere eigenaar, en hij is zeg maar 'host' die video's maakt. Dus zodoende heeft hij wat meer vrijheid nu qua aansprakelijkheid etc. Hij had een video gemaakt waarin hij dat allemaal uitlegde (laatste video op zijn oude kanaal), maar die is volgens mij ondertussen ook verwijderd.

http://www.youtube.com/watch?v=Flno1leWuJ0

http://www.youtube.com/user/nattyorenhanced/videos

wat een staatsmongool

Ik ben rijk geworden door alleen mensen te betalen voor dingen die ik zelf niet kan.
Onthoud deze tip en ook jij zult ooit de rottende spelonken van de vinex-hell verlaten :)

Pls je home gym is net zo duur als alleen mijn gewicht schijven

Daarnaast kun je alleen in een Vinex wijk wonen als je in de stad woont, had verwacht dat jij dat wel zou weten.

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

Bullshit, het is bewezen dat schoonmaken een positief effect heeft op je stemming (srs), daarnaast is het ook anabool dacht ik.

Bewegen heeft een positief effect, de specifieke activiteit maakt geen drol uit.

Daarnaast kun je alleen in een Vinex wijk wonen als je in de stad woont, had verwacht dat jij dat wel zou weten.

Bewegen heeft een positief effect, de specifieke activiteit maakt geen drol uit.

Maak er eens een foto van?:cool:

Ps; ik heb geen homegym.

****ing irritant dat iedereen die k*t ecto constant quote, heeft t nog geen zin dat hij op ignore staat

Can confirm.
Ik word er altijd helemaal zen van. Koken idem.

oh dat heb ik nu altijd met wat rundvlees hamburgers..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

heb je hem weer met zen.. ik heb geld.. verder heb je dan ook helemaal niets hea denk ik? aangezien het altijd op het zelfde punt komt..

Kracht begint terug te komen na periode van ziekte

Terug
Naar boven