XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vandaag eens op t gemakje aan m'n startdocument voor m'n afstudeerstage beginnen

feelsgoodman.jpg

Na vorige week +30KG pr op mijn DL te hebben, deed ik er vandaag nog eens 10KG bovenop, weer een PR van +10kg dus. Altijd grappig hoe snel ik gain, als ik een beetje fatsoenlijk eet en 3x per week train ipv 1.

ik zie het jou nog niet doen ;)

die jongen had het slim aangepakt, zat een heel team op inclusief cyberpolitie

Niet slim genoeg blijkbaar, mooi genakt nu ie van school getrapt is:p

Dit ^. Van school getrapt en wss worden de kosten van het onderzoek ook op hem verhaald :roflol:

---------- Post added at 12:25 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

Alweer tijdje geleden dat ik dit filmpje had gezien, maar wat een held:
http://www.youtube.com/watch?v=9HaY9knQ7TQ&list=LLuOk0Nigq99ShOjFLMMonMg&feature=mh_lolz

Na vorige week +30KG pr op mijn DL te hebben, deed ik er vandaag nog eens 10KG bovenop, weer een PR van +10kg dus. Altijd grappig hoe snel ik gain, als ik een beetje fatsoenlijk eet en 3x per week train ipv 1.

Je maakt ook geen Posts meer waaruit blijkt dat je oestrogeen te veel hebt :trollface:

Je maakt ook geen Posts meer waaruit blijkt dat je oestrogeen te veel hebt :trollface:

Ik vind mijn PR wel meevallen, het was namelijk een vroege ochtend training waarbij mijn rug altijd op zijn zwakst is, daarnaast heb ik nog steeds buikgriep. Had dus een 15kg-20kg pr moeten zijn.

Tja als je voorheen 50kg lift is het niet zo moeilijk :D

300+?

350?

pi*100

Terug
Naar boven