MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Angelus

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    4 feb 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    8%
    **** man die weightboy is zo achterlijk :roflol: sws dat dat een kloon van krakatoa is, probeert mij op een drogreden te wijzen terwijl hij niet weet welke en ook een fout voorbeeld geeft. kan überhaupt niet op de term "drogreden" komen.

kraka was een e-hero, geen idioot. weightboy is beide.

Weightboy

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    20 mrt 2013
    **** man die weightboy is zo achterlijk :roflol: sws dat dat een kloon van krakatoa is, probeert mij op een drogreden te wijzen terwijl hij niet weet welke en ook een fout voorbeeld geeft. kan überhaupt niet op de term "drogreden" komen.

Je weet wat ik bedoel, ik weet wat ik bedoel, alleen de juiste benaming niet.
    Weer zo'n kinderachtige post om wat te posten ipv dat je inhoudelijk iets in te brengen hebt :roflol:

Meestal is het zo dat als je één punt wilt aanvoeren je hier niet 6 verschillende benamingen voor gaat benoemen die hetzelfde betekenen.
    Maar gezien de posts die jij hebt gemaakt zie ik dat jou beperkte brein niet meer kan produceren dan je zogenoemde "drogredenen" en cirkelredenaties.

Hoody

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 aug 2010
    Lengte
    1m77
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    10%
    Je weet wat ik bedoel, ik weet wat ik bedoel, alleen de juiste benaming niet.
    Weer zo'n kinderachtige post om wat te posten ipv dat je inhoudelijk iets in te brengen hebt :roflol:

Meestal is het zo dat als je één punt wilt aanvoeren je hier niet 6 verschillende benamingen voor gaat benoemen die hetzelfde betekenen.
    Maar gezien de posts die jij hebt gemaakt zie ik dat jou beperkte brein niet meer kan produceren dan je zogenoemde "drogredenen" en cirkelredenaties.

Ik dacht altijd dat jij Krakatoa was, lieverd ik ben wel n man, maar ik neem nu toch echt mijn woorden terug, jij bent veel zorgwekkender dan krakatoa:roflol:

mat

Monstrous Giant
    +15 jaar member
    Lid geworden
    28 okt 2005
    "Relatiehulp en coïtusualiteit" kan je niet zien als gast...

Schitterend :roflol:

Angelus

Gargantuan Beast
    +10 jaar member
    Lid geworden
    4 feb 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    8%
    net cheatmeal spek en eieren:meal: daarenboven deze ochtend gewogen en sta op 84,3kg:cool:

Naar boven