XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was jouw black angus gepepperd?
     
    bimaandelijkse cheatmeal vandaag:cool:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Afgelopen 4 dagen goed ziek geweest, 2KG droger geworden en PR op de bench vandaag:scratch:
     
    natty gains ftw

    Gozer vandaag van 1.75 90KG 15% dacht serieus dat ik aan de roids zat, door mijn fysiek en mijn ''kaakbouw'' zei hij:roflol:
     
    bimaandelijkse cheatmeal vandaag:cool:

    grote friet goulash met mayo + babyfrietmayo met frikandel en chickenfingers:meal:

    ---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

    Mannen worden ook mannelijker door aas, net als vrouwen.

    Van aas wordt je dus een uber mensch

    hoeveel aas moet je daar voor nemen dan:roflol:
     
    grote friet goulash met mayo + babyfrietmayo met frikandel en chickenfingers:meal:

    ---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------



    hoeveel aas moet je daar voor nemen dan:roflol:

    Heb ik geen AAS voor nodig blijkbaar:trollface:
     
    grote friet goulash met mayo + babyfrietmayo met frikandel en chickenfingers:meal:

    ---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------



    hoeveel aas moet je daar voor nemen dan:roflol:

    Geen idee :roflol: denk bij normaal aas gebruik dat je t al krijgt maar dat t niet opvalt

    Maar er kwam een elfje op mijn schouder en die zei dat Hoody niet natty was en daarom zo mannelijk is
     
    1200g biefstuk van werk meegekregen, hnnnggg
     
    ondeugend opatje

    ff serieus hoe zou het zijn om zo.n wijf te nken ?? die knijpt je toch helemaal fijn met die pussy lips

    heb nog nooit echt een bb-ster gedaan wel geil zo.n mega clit
     
    Back
    Naar boven