MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hou je mond als je niks zinnigs te melden hebt. Ik bepaal voor wie ik respect heb.
    Wrs heb ik op m'n 21 jaar nog meer bereikt dan jij in 33 jaar.

    Jij verdiend het dus duidelijk niet. Huilen doe ik trouwens niet, uit m'n agressie liever in de sportschool

    ---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------



    Nee ik duw ectos van de trap voor mijn plezier.
    En daarna spring ik op hun hoofden

    Je bent duidelijk nog aangeslagen van je drank weekend Mike, anders had je wel door dat Trium je gewoon aan het provoceren is, en het totaal niet serieus bedoelde.
     
    droge k*t humor :roflol:

    hDE47B4A8.jpg
     
    Ehrm, jij vraagt MIJ om respect te tonen, mevrouwtje waterwerken. Niet andersom. Agguttieeeee heb je zo veel bereikt in je 21 jaar? Een echte e-dick ontwikkeld in je mama's kelder? Wil je nu een koekje? Glaasje warme melk met honing erbij?

    Ik heb niet aan jou gevraagd om respect te hebben.
    Maar weet niet wat voor iets je beoefend maar heb nog nooit een Trium tegengekomen bij een wedstrijd. Online dingen bereiken tellen niet mee.
     
    oehh ik heb vandaag de zak met cadeautjes ontdekt :o
     
    mensen, vrede op aard!
     
    Je bent duidelijk nog aangeslagen van je drank weekend Mike, anders had je wel door dat Trium je gewoon aan het provoceren is, en het totaal niet serieus bedoelde.

    Ssshhhhhh ;)
     
    Of testikels.

    Of respect

    Jij deadlift zeker wel minimaal 400kg, squat 350 anders heb je geen testikels op 130kg bw

    Hier impliceer je een vraag om respect te hebben.

    Ik heb niet aan jou gevraagd om respect te hebben.
    Maar weet niet wat voor iets je beoefend maar heb nog nooit een Trium tegengekomen bij een wedstrijd. Online dingen bereiken tellen niet mee.

    Hihih gekkie, ik heb ook nog nooit een mikeo26 op het podium gezien!
     
    Hier impliceer je een vraag om respect te hebben.



    Hihih gekkie, ik heb ook nog nooit een mikeo26 op het podium gezien!

    Heb er wel opgestaan voor een beker in ontvangst te nemen. En dat moeten er alleen maar meer geen worden

    Maar zo is het wel genoeg geweest.
     
    Heb er wel opgestaan voor een beker in ontvangst te nemen. En dat moeten er alleen maar meer geen worden

    Maar zo is het wel genoeg geweest.

    Ik heb je nou nog niet 1 keer met iets onderbouwds zien komen, mevrouw deltawerken. Eerst loop je te janken over een flauw filmpje, wanneer er wat van wordt gezegd begin je te janken dat we 'respect' moeten hebben, dan loop je te janken over mn gewicht, dan loop je te janken over hoeveel je wel niet bereikt hebt en nu loop je de eHero uit te hangen met een of andere denkbeeldige cup.

    Welke wereld is het nou, prinsesje?
     
    Wat een gejank zeg, lijkt wel een yasmine topic.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik heb je nou nog niet 1 keer met iets onderbouwds zien komen, mevrouw deltawerken. Eerst loop je te janken over een flauw filmpje, wanneer er wat van wordt gezegd begin je te janken dat we 'respect' moeten hebben, dan loop je te janken over mn gewicht, dan loop je te janken over hoeveel je wel niet bereikt hebt en nu loop je de eHero uit te hangen met een of andere denkbeeldige cup.

    Welke wereld is het nou, prinsesje?

    Er is niks denkbeeldig aan doe maar rustig. Ik beledig ook niemand.
    Iedereen is gelijk.

    En sterkste man sport is mijn passie en waar ik voor leef, geen reden om ergens over te liegen
     
    Er is niks denkbeeldig aan doe maar rustig. Ik beledig ook niemand.
    Iedereen is gelijk.

    En sterkste man sport is mijn passie en waar ik voor leef, geen reden om ergens over te liegen

    Oh nee?

    Of respect

    Jij deadlift zeker wel minimaal 400kg, squat 350 anders heb je geen testikels op 130kg bw


    Hou je mond als je niks zinnigs te melden hebt. Ik bepaal voor wie ik respect heb.
    Wrs heb ik op m'n 21 jaar nog meer bereikt dan jij in 33 jaar.

    Jij verdiend het dus duidelijk niet. Huilen doe ik trouwens niet, uit m'n agressie liever in de sportschool

    ---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------



    Nee ik duw ectos van de trap voor mijn plezier.
    En daarna spring ik op hun hoofden

    Ik heb niet aan jou gevraagd om respect te hebben.
    Maar weet niet wat voor iets je beoefend maar heb nog nooit een Trium tegengekomen bij een wedstrijd. Online dingen bereiken tellen niet mee.


    Laat die heiliger dan gij houding maar zitten. Je zat fout en je was butthurt. Niet ineens doen alsof ik de grote boeman ben.
     
    Jezus

    hou gewoon op
     
    Jullie lijken wel een stel vrouwen..
     
    Back
    Naar boven